Pantheon Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Skal ha et stillest mulig skjermkort med dual-DVI, med hovedvekt på 2D-kvalitet, men som også funker til litt spilling (Flight Sim). Jeg har funnet dette kortet. Noen bedre forslag?? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Har ingen erfaring med det kortet der, men hvis du skal ha et "stille" skjermkort", så kan du jo bare kjøpe et bra dual-DVI kort og bytte ut boxed kjøleren med en god passiv kjøler! Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Har ingen erfaring med det kortet der, men hvis du skal ha et "stille" skjermkort", så kan du jo bare kjøpe et bra dual-DVI kort og bytte ut boxed kjøleren med en god passiv kjøler! 5560601[/snapback] Har faktisk tenkt på det, men så slo deg meg at det kan være greit å ha et kort som det jeg linket til, som bidrar med å trekke ut varm luft av kabinettet, dvs. den varme luftet som kortet selv bidrar med. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Sant, men investerer du i en liten kabinett vifte i stedet er det akkurat det samme.. Tror ikke varmeutvikling fra skjermkortet burde være noe problem ved mindre du vurderer å klokke det... Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 nvidia 6600gt med passiv kjøling Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 nvidia 6600gt med passiv kjøling 5560759[/snapback] Finner ingen med dual-DVI Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Hold deg til Radeon du ! [Min mening] Hvertfall om det er spill du skal bruke PC'n din til Endret 6. februar 2006 av Leaf Lenke til kommentar
HKS Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hold deg til Radeon du ! [Min mening] Hvertfall om det er spill du skal bruke PC'n din til 5560831[/snapback] Dagens molbo-kommentar! :!: Har du seriøst noen bedre argumenter? Til trådstarter: Her har du et ok kort med 2xDVI som ikke bråker så mye... http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302678&cks=PRL Personlig hadde jeg strukket meg litt i pris og kjøpt et 7800GT til 2400. De yter veldig bra, og bråker heller ikke så mye... Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Kjøp et 6600GT og sleng på en NV Silencer. Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Noen som har noen formening om hvordan ATI kontra NVidia håndterer 2D? Skal bruke kortet mot projektor for filmbruk. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Personlig hadde jeg strukket meg litt i pris og kjøpt et 7800GT til 2400. De yter veldig bra, og bråker heller ikke så mye... 5561267[/snapback] Upåklagelig mye ytelse for pengene det Men det skal da gå an å montere f.eks Schooner på 7800GT? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå