stout Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Under "Salgs- og leveringsvilkår" reagerte jeg på følgende: Priser Alle priser i denne katalogen er i norske kroner inklusiv 25% moms. Porto er spesifisert i handlevognfunksjonen og vil variere i forhold til vekt på varen, hvor du bor. Prissystem Bransjens priser er kontinuerlig gjenstand for endringer og tilpasninger. Våre gjeldende salgspriser finnes tilgjengelige i nåtid på vår hjemmeside www.techlife.no. Techlife.no kan frem til leveringsdagen endre prisene som følge av endringer av leverandørpriser, tolltariffer, avgifter, valutakurser og andre forhold som ligger utenfor Techlife sin kontroll og påvirkning, i forhold til gjeldende pris da tilbudet ble gitt. Techlife.no reserverer seg for eventuelle feil og prisendringer på web såvel som i andre media. Såvidt jeg vet, vil de fleste butikker la det komme kundene til gode om varen faller i pris mellom bestilling og levering. Det motsatte var jeg derimot ikke kjent med at foregikk. Noen som kan bekrefte at dette er en helt ok praksis mtp. lover og regler? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Dette her var helt nytt for meg. Etter min mening (jeg er ikke advokat) så skal da prisen man bestiller varen for være bindende. Fint om noen som kan litt mere lover og regler kan komme med sitt syn på dette. Lenke til kommentar
kristianha Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Dette her var helt nytt for meg. Etter min mening (jeg er ikke advokat) så skal da prisen man bestiller varen for være bindende. Fint om noen som kan litt mere lover og regler kan komme med sitt syn på dette. 5560125[/snapback] Prisen er bindende på det tidspunkt butikken har sendt en ordrebekreftelse. Men har fortsatt mulighet til å kansellere orderen da... sette opp prisen uten å snakke med kunden er jo rimelig utenkelig... hehe... Lenke til kommentar
adnan Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Bruk 14 dagers retur låven og handle på nytt er måten og gjøre dette på... Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Bruk 14 dagers retur låven og handle på nytt er måten og gjøre dette på... 5560298[/snapback] Tja...siden kjøper må betale frakt for retur av varen (jmf. angrerettsloven) vil uansett kunden sitte igjen med et tap.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå