chris_83 Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Hei! Jeg skal kjøpe meg et webkamera, men trenger noen tips i forhold til hva jeg burde kjøpe. Jeg har isdn linje. Hvordan vil bildene utarte seg da under videokonferanse m/lyd. Blir det hakkete, det står nemlig at man ikke trenger mer en 28k modem. Mvh Christian Lenke til kommentar
pine Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Tror at det skal gå helt bra. Hvor mye båndbredde videokonferansen tar er avhenging av oppløsninga og lydkomprimeringen, men husk at webkameraer har store forskjeller i bildekvalitet. Lenke til kommentar
chris_83 Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 Noen som kan hjelpe meg litt mer spesifiks. Navn på anbefalte webkameraer. Linker til tester. etc. Lenke til kommentar
mackforever Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Vil anbefale Creative Webcam 5. Ypperlig bildekvalitet (til webcam å være) Oppløsning på 640 X 480 Et sikkert kjøp! Lenke til kommentar
*T* Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Jeg har også Creative Webcam 5, er kjempefornøyd med det. Billig og bra... :smile: Lenke til kommentar
chris_83 Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Hvilken internet linje har dere?? Isdn eller bredbånd?? Hakker det?? Bruker dere streamer program?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå