violator Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Mulig denne er vist før, men jeg synes den var ganske morsom og fortjener en vinsning til. Noen har for mye tid til overs -V- http://www.metku.net/index.html?sect=view&...skypc/index_eng Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 hehe, den var fet! sikkert ikke den beste ytelsen, men utrolig tøff Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 hehe. tøft lite kabinett det der, fint til å ha i stuen. har en følelse av at det kommer til å bli litt høye tempraturer inni den lille flaska. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Vil tro det ja, ved minde man setter en vifte i korken (finnes det så små vifter?) som blåser lufta ut. Men blir nok ganske så varmt Lenke til kommentar
eXa Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) hm noen som aner prisen på sånne kort? jeg har en p3 800mhz liggende. hadde hvert kult å bygd en liten surfemaskin eller noe sånnt! Endret 6. februar 2006 av eXa Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 eXa: Sjekk hos komplett.no under "Hovedkort" --> Mini ITX. Tror de ligger noe over 1000-lappen. Jeg har EPIA 5000-kortet, og det koster nytt 849,- (I skrivende stund) mvh Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Vil tro det ja, ved minde man setter en vifte i korken (finnes det så små vifter?) som blåser lufta ut. Men blir nok ganske så varmt 5560259[/snapback] Vis den skal flytte tilstrekkelig med luft, så må den kjøre på muligens 20000 RPM. Det ville jo bli et jævla bråk, og tror ikke vifta hadde overlevd hastigheten. (Bare ikke stapp fingrene inni den,.. det er vondt nok på en 2000RPM, 120mm vifte) Lenke til kommentar
eXa Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Sobient: de er da mye større og med prossesor ferdig montert. innbiller meg at p3 er en smule kraftigere men med høyere varme utvikling enn via sine cpuer? Endret 9. februar 2006 av eXa Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) eXa: Alle mini-itx hovedkort fra Via iallefall har cpu "påklistret"/integrert i hovedkortet. Mange av dem har også kun kjøleribbe. Jeg kan skrive under på at de er svært små. edit: Når du ser på bildet hos Metku: kan du selv sammenligne. Dette er lite, det er en 1.8" laptop-harddisk du ser der til venstre! Viften står heller ikke spesielt "opp" fra kjøleribben og er 40x40x15mm. Forøvrig tror jeg at viften i whiskyPC'en kan bli en flaskehals edit2: Forøvrig MÅ denne modden fra Metku sjekkes ut i samme slengen! http://www.metku.net/index.html?sect=view&...awing/index_eng at ingen har tenkt på dette før ^^ mvh Endret 11. februar 2006 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Fett med UV-tegninger på skjermkortet det. Fritt for ikke å tegne fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå