Contra Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Plutselig har maskinen min funnet ut at jeg ikke skal få startet opp. Når jeg boot`er får jeg beskjed om at en "systemCRV" eller noe sånnt mangler. For at jeg ikke skal miste alt jeg har på disken - kan jeg legge inn w2k om igjen (uten å formatere!!) og finne igjen infoèn ett eller annet sted? Maskina henger seg når jeg kjører "Fix w2k" fra CD, og "rescue-disk" funker ikke... Noen som har noen gode ideer... Har ikke akkuratt sletta den system-fila heller da, så jeg skjønner ikke så mye... Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 "Fix w2k" ?? Hvor finner du den? :smile: Eller valgte du "Repair an w2k installation et-eller-annet" istedenfor Recovery console?? Er ikke å anbefale, med mindre du har en slipstreamet CD med samme SP nr som du hadde installert. Lenke til kommentar
Contra Skrevet 16. september 2002 Forfatter Del Skrevet 16. september 2002 Jeg har prøvd både den manuelle måten og den andre på rescue-metoden. Manuell hjelper meg ikke noe, og den andre - da henger maskina seg ved 28prosent hver j..... gang. Desverre ingen CD med samme sp som jeg har på maskina. Virker som eneste muligheten jeg har er å legge inn på nytt igjen - for jeg får ikke lov til å komme helt til "trykk F8 for ...." i oppstarten. (Sikkerhetsmoduset). Men da får jeg beskjed om at alt blir sletta av filer, osv - selv om jeg ikke formaterer. Ingen steder man kan finne tilbake til denne dataen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå