Heineoen Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Hei! En kompis av meg har denne bilen: http://www.cardomain.com/ride/2101604 (I skrivende stund, ikke oppdaterte bilder) Har nå bygget stereo og trenger nå et eller annet for å få bilen til å se litt rå'ere ut. Noen tips til hva vi kan skaffe til den? Finner få sider som fører styling til denne bilen..? Budjettet her er laft ----------- Tips: Felger Senkesett Soting Eksos Endret 7. februar 2006 av Heineoen Lenke til kommentar
Galskap Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Det er utrolig hva noen nye felger kan gjøre med utseende til en bil. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Takk.. det tror jeg du har rett i Det settes opp til vurdering... Flere tips? Lenke til kommentar
otis Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Kanskje la den være, da den ser ut til å være i en meget god stand. For meg så ser den ut til å være helt strøken..! (Jeg har ikke noen tips til hvordan du kan forbedre bilen sitt utseende.) Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 For kjøreegenskapenes skyld ville jeg gått for litt senking... Har samme bil selv, men lurer på å selge den, eller gjøre den litt fet (skal ikke mye til) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Senkesett, felger, muligens litt soting, eksos, osv.. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Styling til tidlige Audi 80 vokser ikke på trær. Hadde selv en Audi 80 1978mod og den fantes det ingen ting til Men din venns kan det karnsje finne noe orginal CD styling til. Høggern har karnsje en slik bil stående. Audi 80 /m orginal CD styling (untatt felgene) Endret 6. februar 2006 av zandro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå