BlåseJobb Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Etter eg tok Campaign prøvde eg meg på eit par Custom games. I Red Alert 2 klarer eg å spele mot 6-7 Brutal, så eg tenkte at WC3 ikkje var stort værre (så feil kan ein ta) og kjørte på med stort brett og 6 Insane (ikkje lag). Eg vart knust før eg fekk tenkt meg om. Du må prøve deg litt fram, finne ut hvilke enheter du skal prioritere. Ein blanding er alltid bra, fienden kan ha både air og ground og då hjelp det lite om du har aldri så mange archers. Ein enhet kan være veldig god mot ein fiende, mens ein annan fiende kan knuse den lett. 5594532[/snapback] Jeg sliter litt med campaign der jeg skal passe på byen i 30 min. noen råd?? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 det er ikkje noko med bygging gjer, det er ke tid du angripe motstanderendu må velge det riktige tidspunkt (når hæren hans er ute å creepe) 5567747[/snapback] Town Portal er en fin ting.. (computern bruker den jo hele tiden) Lenke til kommentar
ezkoo125 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 låner bare denne tråde, gidder ikke lage ny for ett så simpelt spørsmål: hvordan snur man vinkeln på byggingene man skal lage? altså veien feks'''ingangen peker''? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Så vidt jeg vet (med hundretalls om ikke tusen timer med custom games på Battle.net bak meg) er det ikke mulig å snu/rotere bygninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå