Xander^ Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Finnes det noen gode klienter jeg kan bruke på CC, og er det vanskelig å få disse opp med brukergrensesnitt i nettleseren? edit: En kjapp en til: Kan eventuelle inntrengere utenfor nettverket (internett) ha tilgang til samba-delinger? Endret 6. februar 2006 av Xander^ Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Prøver meg på en bump.. Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Du kan jo prøve med Torrentflux. Har brukt det selv og det fungerer utmerket. På forumet til torrentflux kan du også finne mange "hacks" som gjør mange spennende ting. Merk at du trenger MySQL for kjøre den da. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Du kan jo prøve med Torrentflux. Har brukt det selv og det fungerer utmerket. På forumet til torrentflux kan du også finne mange "hacks" som gjør mange spennende ting. Merk at du trenger MySQL for kjøre den da. 5832679[/snapback] Takker for svar. Men har prøvd torrentflux med lite hell.. Klarer ikke å forstå helt hvordan databasen skal konfigureres. Readme`n er litt for lite forklarende for min del desverre Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Nei, da så. Jeg kommer ikke på noe flere torrent-klienter med web-grensesnitt, men det er sikkert noen andre smarte sjeler her på forumet som vet det. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Prøvde cTorrent selv, men fikk den aldri til å funke helt for meg. God mulighet for at jeg tabbet meg ut under kompileringen, men hvem vet... Lenke til kommentar
comicz Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Dersom du tar til takke med SSH(fremfor web-grensesnitt) vil jeg anbefale å legge inn Bittornado og bruke btlaunchmanycurses.py. Jeg fyrer den opp, og deretter kan jeg bare slippe nye torrenter rett i katalogen den står og overvåker. Flotte greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå