Gå til innhold

HALF-LIFE PAKKE MED RADEON8500

N*E*R*D

Anbefalte innlegg

jeg har hørt att du får med HALF-LIFE blueshift og oposingforce på R8500 er dette sant eller gjelder dette bare for utenfor EUROPA???

er dette en full versjon med egen key?????

HVIS DET ER DET KJØPER JEG RADEON ISTENDENFOR

GF3 TI200!!!!!!!!Håper att de som lager 3dkort har skjønt dette med å legge orntlige spill i pakkene sine

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2001-12-04 20:34, N*E*R*D skrev:

jeg har hørt att du får med HALF-LIFE blueshift og oposingforce på R8500 er dette sant eller gjelder dette bare for utenfor EUROPA???

er dette en full versjon med egen key?????

HVIS DET ER DET KJØPER JEG RADEON ISTENDENFOR

GF3 TI200!!!!!!!!Håper att de som lager 3dkort har skjønt dette med å legge orntlige spill i pakkene sine

Det synes jeg er noe dritt. Spiller bare CS allikevel, og det er bedre med lavere pris istedet for å få med noen drittspill du aldri spiller allikevel... Hvor mye billigere blir BULK versjoen av RADEON8500, når begynner GAINWARD osv å øage versjoner av dette kortet osv ? ? ?

Lenke til kommentar

Aner lite om det er med HL i kjøpet a kortet, men jeg vil foreslå å ikke bruke cs retail versjonen og heller laste ned den andre fra nettet.

Slik jeg har oppfattet retail.v, så er det noe fack med consolen og våpen har andre navn, kjøpte selv HL Generations pakken(etter at min venn nektet meg å fortsette å spille cs på nett fordi vi ikke kunne spille med samme cd-key samtidig), og etter endel problemer med retailen slettet jeg den og la inn den nedlastede cs'en istedet.

HL er gammelt, men fremdeles mye moro(+ at det funker på min splitter gamle PII 400mhz med banshee direct 3D 16mb etellerannet=)

IKKE ET ORD STYGT OM HL!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...