Gå til innhold

Tråden om mobilspillet Quadrapop

Anbefalte innlegg

Hvor og når spiller dere det? Hva synes dere om det?

Hva er deres highscore i mobilspillet Quadrapop som følger med på SE W800i ?

Min er 90170

Noen som slår den? Kun seriøse svar! :cool:

Ingen juksing!

En form for bevis er fint :) Som bilde eller no :)

Endret av MicrolaXx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Ok, mulig jeg det er en forskjell på spillet som er på w900. Det er der jeg har fått min highscore. Det stopper på level 9, men har ikke sett noen begrensning i highscore.

Min highscore liste ser slik ut:

1. 211885

2. 113580

3. 84365

4. 78350

5. 75910

Endret av BaalZ
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

dersom dere laster ned quadrapop på nytt fra SonyEricsson vil dere få den nye versjonen i stedet, der stopper det ikke på 99'999 så du kan spille videre, ellers helt likt (dette gjelder w800i) samboeren min har ca 370'000 som rekord på sin, jeg har bare stusselige 77'670 på min k800i, men w800i er mye bedre å spille på pga tastaturet synes jeg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
HaHA folkens! Deres score suger! jeg har nå passert 2 mill! slå den du! Alle mine score er over 800.000! Virker som e har lite å gjøre, men setter bare spillet på pause fra tid til å jobber videre på scoren når e har tid.....

7931332[/snapback]

Noe sier meg at du er en ung gutt med litt for mye frittid... Begynn på det lokale fotball-laget eller noe... ;) Ikke frekt ment altså..

Lenke til kommentar
HaHA folkens! Deres score suger! jeg har nå passert 2 mill! slå den du! Alle mine score er over 800.000! Virker som e har lite å gjøre, men setter bare spillet på pause fra tid til å jobber videre på scoren når e har tid.....

7931332[/snapback]

Noe sier meg at du er en ung gutt med litt for mye frittid... Begynn på det lokale fotball-laget eller noe... ;) Ikke frekt ment altså..

7964677[/snapback]

Veeel. ja mi fly mekaniker har ikke akkurat så j#%&lig masse å gjøre akkurat nå! :hmm: Å fotball e e alt for tung i rævva til å drive med! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...