Ann C. Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Tenker å endelig kjøpe meg MP3-spiller En ting jeg synes ville vært fint var om det var mulig å lagre bilder fra digitalkameraet. Men hvordan overføre bildene? Minnekortleser i selve spilleren? Ekstern minnekortleser i en eventuell USB-port? Direkte kobling fra kamera til spiller? Kameraet det er snakk om er et Nikon Coolpix 3700. Noen som har gode råd? Hvilken løsning er vanligst? Fordeler og ulemper med de ulike løsningene? Og hvilke betegnelser skal jeg se etter for å identifisere de ulike løsningene når jeg leser spesifikasjonene for en spiller? Jeg har ikke rukket å sette meg inn i mp3-språket ennå Jeg synes ikke det er nødvendig å kunne koble kameraet direkte i spilleren. Ledning må man jo da uansett ha med, og da kan man liksågodt ha med en ekstern kortleser. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 iAudio X5 og iriver sine harddisk spillere skal ha denne muligheten. med kabel antar jeg. Creative sin mediaavspiller skal ha plass til minnekort men er riktignok mye større enn vanlige mp3 spillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå