hhvaal Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Hei på skolen vår har de et win98 nettverk, hvor man logger på med microsoft networks... Jeg logger med min bærbare datamaskin og trådløse nettverkskort, men problemet er at den setter samme skjermstørrelse (1024x768) som skjermen min ikke tåler. I tillegg hindrer den meg i å komme inn i display, network og alle de sakene i kontrollpanel. Hvordan får jeg bort dette? Hvordan kan jeg få logget på skikkelig UTEN at den setter på alle slags sperrer? Det er min datamaskin og jeg vil selv velge hva som er tilgjengelig eller ikke! Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Quote: Den 2002-09-16 14:03, skrev hhvaal:Heipå skolen vår har de et win98 nettverk, hvor man logger på med microsoft networks... Jeg logger med min bærbare datamaskin og trådløse nettverkskort, men problemet er at den setter samme skjermstørrelse (1024x768) som skjermen min ikke tåler. I tillegg hindrer den meg i å komme inn i display, network og alle de sakene i kontrollpanel. Hvordan får jeg bort dette? Hvordan kan jeg få logget på skikkelig UTEN at den setter på alle slags sperrer? Det er min datamaskin og jeg vil selv velge hva som er tilgjengelig eller ikke! Får jeg anbefale at du kontakter IT-ansvarlig? eller tørr du ikke det fordi du egentlig ikke skal kunne logge på der??? Maskiner som tas med hjemmefra har en tendens til å være en sikkerhetsrisko for IT-ansvarlige, så ikke koble opp noe i skolens nettverk uten å få lov *først* Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Logg deg på som adm da :razz: Lenke til kommentar
hhvaal Skrevet 16. september 2002 Forfatter Del Skrevet 16. september 2002 ja, jeg skal snakke med IT-ansvarlig, men jeg er mest interessert i å kunne styre det selv... vi har lov til å logge på med våre egne laptoper, og han vet at jeg skal prøve, men jeg tror han kanskje vil ha meg til å bruke skolens policy når jeg er logget på der, men det vil ikke jeg, bl. a. pga oppløsnings-problemet, i tillegg til at den setter skrivebordet til skolen sitt, og det samme med programmer menyen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå