H.C.S Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hei Har et Gforce FX5200 som jeg gjerne ville ha overklokket litt. Noen programmer som anbefales? Hvor kan jeg laste ned 3Dmark? finner bare versjoner som ikke fungerer. HC Lenke til kommentar
Filla Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Kan ikke se noe som helst poengi å overklokke et 5200 kort. Kortet har ikke noe 3D potensiale, men duger flott i 2d. Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Har selv et 5600XT kort sammen med en AMD 3700+, og har også funnet ut at det er praktisk talt INGENTING å hente på å overklokke kortet mitt. 3Dmark i nyeste utgave fungerer faktisk på mitt kort. Du få holde deg til 3Dmark 01 hvis du skal teste det, da får du et respektabelt resultat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 HeiHar et Gforce FX5200 som jeg gjerne ville ha overklokket litt. Noen programmer som anbefales? Hvor kan jeg laste ned 3Dmark? finner bare versjoner som ikke fungerer. Du få holde deg til 3Dmark 01 hvis du skal teste det, da får du et respektabelt resultat. 5559241[/snapback] "No-way!".. FX5200 vil aldri gi ett respektabelt resultat i noen 3DMark.. ikke 03..ikke 01. Regn med max. 6000pts.. selv med max klokket kort sammen med [email protected]++ eller [email protected]++ Kortet egner seg overhodet ikke til 3D.., noe mange her har påpekt tidligere.. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå