Gå til innhold

Side laget i frustrasjon.

Anbefalte innlegg

Jeg laget denne siden, pga. alle de tragiske dårlige sidene som finnes.

http://www.piczo.com/webrules

Døtta sammen alt i en fart.

Kanskje feil sted å vise den fram, men følte for å dele den med verden.

Få ut litt agresjon. ;P

Er også klar over at det er litt dårlig skrevet og at man delvis må se ironien i det hele.

Men hvis noen har noen tips om noe mer jeg kan legge til. Så si gjerne ifra. :)

Endret av ElBarto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns den fortsatt så piczo-tacky ut, pga bildet ditt, egentlig alt det på høyresiden.

5559101[/snapback]

Du har nok rett. (jeg likte bare det bilde :love: )

Det med "venner" på sia, å linken til den forferderlige girlza, sia, er vel der for å vise hvor fæl en sånn side kan være. (selv om akkurat den siden er laget for å "disse" de andre som lager sånne sider. ;P)

Og shoutboxen kan jeg vel kanskje ta bort ja. :p

Lenke til kommentar
Syns ihvertfall siden du har under venner var ett fantastisk godt eksempel på hvordan det ikke skal være :!:

5559850[/snapback]

:w00t:

Hææææi<3

Og velkommen til Ane og Madeleines siide!!<3

Vi digger oss selv, så vi ville være åpne for hele verden, så alle kan se på oss lizm. Alt vi vil i hele verden er å bli berømte, enten det er idol, bigbrother eller seff bli GLAMOURMODELLER!!

Sorry hvis jeg fornærmer vennene dine nå...

lizm :nei:

(Syk , kjeder meg litt)

Er litt enig i at du kanskje ikke burde laget en piczo-side for å forklare hvordan det skal gjøres. Eller kanskje jo, det er vel lurt å snakke med et språk som mottakerne (fjrztne) forstår. Derfor lurt å ha Piczo-side. Dumt å snakke ordentlig :tease:

Lenke til kommentar
må si jeg er litt uenig. Vel mange ganger kan det være kjekt, spesielt for nybegynere å ha regler, men regler i seg selv er begrensninger. Så jeg liker derfor ikke regler. Kaller du det rettningslinjer er jeg mer enig.

5560015[/snapback]

Ingen regel uten unntak. ;)

Men det er vel sant som du sier, det jeg har skrevet er vel mer retningslinjer. Alle har da kunsterisk frihet, å må da få lov til å lage en webside slik de vil.

Har endret det nå. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...