ElBarto Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Jeg laget denne siden, pga. alle de tragiske dårlige sidene som finnes. http://www.piczo.com/webrules Døtta sammen alt i en fart. Kanskje feil sted å vise den fram, men følte for å dele den med verden. Få ut litt agresjon. ;P Er også klar over at det er litt dårlig skrevet og at man delvis må se ironien i det hele. Men hvis noen har noen tips om noe mer jeg kan legge til. Så si gjerne ifra. Endret 5. februar 2006 av ElBarto Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Syns den fortsatt så piczo-tacky ut, pga bildet ditt, egentlig alt det på høyresiden. Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Syns den fortsatt så piczo-tacky ut, pga bildet ditt, egentlig alt det på høyresiden. 5559101[/snapback] Du har nok rett. (jeg likte bare det bilde ) Det med "venner" på sia, å linken til den forferderlige girlza, sia, er vel der for å vise hvor fæl en sånn side kan være. (selv om akkurat den siden er laget for å "disse" de andre som lager sånne sider. ;P) Og shoutboxen kan jeg vel kanskje ta bort ja. Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Gud velsigne deg! Detta var jagge meg på tide! Tror jeg skal skrive adressen på en plakat å gå med den rundt på skolen Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Du skal IKKE ha menyen midt på skjermen. Den plasseres enten, til høyere, venstre eller øverst, i noen tilfeller også nederst. INGEN andre steder. Side2 anyone? Ellers, min mening om siden: Ellers, min mening om piczo: (ja, jeg liker de smileyene ) Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) IKKE bruk piczo. Det SUGER Da syns jeg virkelig du skulle ha ungått det selv.. om det skulle være i protest Syns ihvertfall siden du har under venner var ett fantastisk godt eksempel på hvordan det ikke skal være :!: Endret 6. februar 2006 av Cultofluna Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Syns ihvertfall siden du har under venner var ett fantastisk godt eksempel på hvordan det ikke skal være :!: 5559850[/snapback] Hææææi<3Og velkommen til Ane og Madeleines siide!!<3 Vi digger oss selv, så vi ville være åpne for hele verden, så alle kan se på oss lizm. Alt vi vil i hele verden er å bli berømte, enten det er idol, bigbrother eller seff bli GLAMOURMODELLER!! Sorry hvis jeg fornærmer vennene dine nå... lizm (Syk , kjeder meg litt) Er litt enig i at du kanskje ikke burde laget en piczo-side for å forklare hvordan det skal gjøres. Eller kanskje jo, det er vel lurt å snakke med et språk som mottakerne (fjrztne) forstår. Derfor lurt å ha Piczo-side. Dumt å snakke ordentlig Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 må si jeg er litt uenig. Vel mange ganger kan det være kjekt, spesielt for nybegynere å ha regler, men regler i seg selv er begrensninger. Så jeg liker derfor ikke regler. Kaller du det rettningslinjer er jeg mer enig. Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 må si jeg er litt uenig. Vel mange ganger kan det være kjekt, spesielt for nybegynere å ha regler, men regler i seg selv er begrensninger. Så jeg liker derfor ikke regler. Kaller du det rettningslinjer er jeg mer enig. 5560015[/snapback] Ingen regel uten unntak. Men det er vel sant som du sier, det jeg har skrevet er vel mer retningslinjer. Alle har da kunsterisk frihet, å må da få lov til å lage en webside slik de vil. Har endret det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå