Skallesei Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 En kompis av meg skulle skifte kjøler på sin amd 3200+ her om dagen å klarte å bøye 2 pinner, som knakk da han prøvde å bøye de tilbake... Er det mulig å reparere dette, eller er det bare å kaste cpu'en rett i søpla? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 kast i søpla og kjøp ny.. du får ikke loddet / satt dem på uansett. eneste du ville ende opp med var mer krøll Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Har du testet den når de 2 pinene var ødelagt? Kjenner en kamerat med samme problemet, han brakk bare 1 pin da, men den funket perfekt. Lenke til kommentar
Skallesei Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 hmm.. har ikke prøvd det nei.. Skal teste.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 hvis den ikke funker når de to pinnene er brekt, så kan det og putte en liten del av en synål, stoppenål eller noe lignende være verdt et forsøk, mange som har "fiksa" en cpu sånn Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Bare ikke håpe den synålen blir sittende fast i sokketen, slik at man ikke kan bruke noen andre prosessorer heller Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Søk litt, synes å huske det var en lignende tråd her på hw.no forumet om akkurat det samme, og de klarte å fikse det! Lenke til kommentar
Saint AS Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 husket jeg greide å bende ca 20 pins på min nye x2 3800+, men etter en time med fingerferdighet så fikk jeg bøyd alle tilbake!!WEE Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 jeg presterte å bøye et titals pinner på min gamle p4 prosessor også. bøyde de tilbake med pinsett og den kjører den dag i dag ossn klarte dere å bøye pinner egentlig?, jeg klarte det ved at prosessor satt fast under kjøler så jeg tenkte jeg skulle sette på prosessor og kjøler samtidlig. da fikk jeg ikke sett at den passa nedi hullene og det ble mos. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 under kjøler så jeg tenkte jeg skulle sette på prosessor og kjøler samtidlig. da fikk jeg ikke sett at den passa nedi hullene og det ble mos. 5575143[/snapback] hehehe jaja menesklig å feile men det er en datamaskin du må ta det sakte og ikke prøve å smelle al dritten inn i kassa på fortest mulig tid:P ikke no verden kjappeste data builder konkurans og det er en gul trekant du skal passe på. men merka du ikke no feil når du skulle boye ned armen at den lå skeivt på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå