Havana Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 hva f har skjed, litago kostner 2 kr mer, er det super duper inflasjon som er på gang, er det få kuer, hva f har skjedd? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Vet ikke, men hva dette har i PRS å gjøre kan man jo lure på... Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Så et oppslag om dette på ntnu, det er vel 45 øre i kartongavgift, skolemelkordningen er fjernet (hvis det er på skolen du har reagert på dette), pluss et par andre ting som jeg ikke husker i farten. Alt i alt har dette ført til at meieriproduker (spesielt på skoler) er blitt markant dyrere... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 I tillegg har momsen økt fra 11 til 13 %. Lenke til kommentar
Newbie1KENuubie Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Du er heldig som har så få bekymringer. Jeg kondolerer. Håper det stramme budsjettet ditt klarer en økning på 2 kr per litago kartong Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 De rød-grønne har skylden. 1) Økt moms fra 11 til 13 prosent 2) Kartongavgift siden vi påståelig nok er for slappe til å brette kartongene 3) Subsidiene til høgskolekantiner fjernes (Såkalt d-pris hos Tine) For å løse dette må du stemme på noe annet enn de som regjerer i dag ved neste valg. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Du er heldig som har så få bekymringer. Jeg kondolerer. Håper det stramme budsjettet ditt klarer en økning på 2 kr per litago kartong 5574373[/snapback] En krone her, en krone der.. Det er mange kroner til slutt det Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 hva f har skjed, litago kostner 2 kr mer, er det super duper inflasjon som er på gang, er det få kuer, hva f har skjedd? 5558889[/snapback] Nei da, du har bare to kroner for lite. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hva koster den i vanlige butikker? Betaler kun en tier her på jobb, noe som helt grei pris i mine øyne.. (drikker 2 om dagen) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 i vår butikk (ica) så koster en 1/2 liter litago 11,90 (like mye som brus uten pant). Lenke til kommentar
abrj Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Her er den virkelige årsaken... Endret 9. februar 2006 av abrj Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Litago er stygt, da synes jeg at det er helt greit. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Dei fleste har råd til ei auke på to kroner. Kva eg tykkjer om auka, og om bretteavgifta, er ei anna sak... Lenke til kommentar
trøls Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Det er satt som mål at gjenvinningsgraden av avfall i Norge skal nå 75% innen 2010, og 80% senere. Videre er det satt mål om hvor mye av denne mengden som skal være energigjenvinning (forbrenning) og materialgjenvinning. Man er idag i mål med energigjenvinningen, men mangler noe for å nå målet om materialgjenvinning. Sett fra et miljøperspektiv, er avgiften riktig. Jeg vet dog ikke om jeg synes det er veien å gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå