Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Port "Unstealhing"? Hvordan unstealther jeg porte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri hørt om unstealthing av porter, og jeg jobber mye med nettverk. Er du sikker på du ikke blander sammen noe?

Jeg kan tenke meg at i noen sammenhenger (f.eks ruter GUIer) kan porter som ikke er forwardet bli kallt "stealthed". I så tilfelle så er det bare å åpne portene ved å forwarde til rett maskin som normalt. Noe mer forstår jeg ikke at skulle være nødvendig å gjøre.

-Stigma

Lenke til kommentar

Huff. Har prøvd ALT for å få åpnet port 6881 + noen til. Jeg har forwardet og åpnet NAT'en i ruteren. Men kan ikke være active user i DC++ og jeg får "Nat error" i Azareus. sjekket på grc.com som sa at porten var "stealthed". Hva skal jeg gjøre. Har prøvd alt jeg kan tenke på. har ikke brannmur, bruker norton antivirus 2005. Når jeg skrur den av, har jeg samme problem. Det må da være mulig å få åpnet en port helt? Setter pris på hjelpen :)

Lenke til kommentar

- Har du tråd, eller tråd-løst nettverk?

- Kobler du direkte inn til ruterne fra PC, eller har du noe ekstra ruter knutepunkt mellom?

- Hvilken ruter har du?

Jeg tror rett og slett at du ikke har fått rutet porten riktig. Hvis du gir meg svar på de spørsmllene over så får vi nok orden på hva som er grunnen...

-Stigma

Lenke til kommentar

Allright. Har en Netopia Cayman 3351 som er internett ruteren som følger med NextGenTel. Den kobler jeg inn i en av LAN-portene på min D-link DGL-4300 Wireless ruter, den fungerer som en switch. Netopiaen har DHCP aktivert som deler ut lokal IP'er med 10.0.0.etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...