Bytex Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Blæ, gidder ikke tenke mere på det. Får mitt nye kort imorra i posten uansett sikkert. Får bare leve med stripene en dag til. Av og til kan det gå fint i lange perioder, så dukker de opp igjen. Det er ikke bare striper heller da, ofte masse små firkanta fargekladder som roterer og alt mulig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Bumper denne, da jeg har fått litt andre anelser også. I forgårs forsvant disse tykke loddrette stripene ved jevne mellomrom. Nå er de her konstant, uansett hva jeg setter på troubleshooting. Det jeg syns er skummelt er at de er i POST, BIOS, windowslogoen blir helt dekket av bittesmå kvadrater som varierer i farge konstant. Det er rett og slett blitt håpløst å bruke PC'n. I BIOS/POST ser jeg de ikke som direkte striper, men teksten i visse soner på skjermen blir helt uleselig. Det kan ikke kanskje være CPU som sliter også? Se screenshot, disse fire stripene blir jeg visst ikke kvitt lengre. Men selvsagt, all grafikken må jo nødvendigvis gå gjennom det defekte grafikkortet. Får det forhåpentligvis idag (ble registrert til omlastingsterminal i Oslo igår kveld, jeg bor i Asker). Håpe på det beste. Nesten ingen som har Socket A prosessorer lengre. Og da må jeg bytte hovedkort for å bytte CPU. Og nesten alle nye hovedkort har PCI-Express, og jeg har akkurat kjøpt et dritdyrt AGP-skjermkort, så det er jo ikke aktuellt Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hei Bitex. Høres ut some det er ditt gamle skjermkort som sliter litt ja. Tenker du slipper alt det der med ditt nye skjermkort. Har samme problemet som deg i WoW, men dog kun når jeg kjører teamspeak og WoW samtidig (veldig snodig). Andre spill funker helt greit sammen med TS, og så lenge jeg "bare" bruker WoW så slipper jeg det. Men, når sant skal sies hadde jeg problemer med kortet mitt før også (9600XT), ved at det klikka i noen spill. Mon tro om ikke jeg også har et mandagsfabrikat. Hvilket kort kjøpte du deg? Vurderer også et nytt agp-skjermkort. Har ikke bestemt meg 100% ennå (vurderer om Nvidia 6600 er muligens verdt å svinge visaen på). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Kjøpte dette: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=30716 Helt fantastisk ytelse. Det ble sluppet i forrige uke. Er nok noe av det kraftigste på markedet for tida. Kjørte HL2: Lost Coast som en drøm, og det beste er at alle advanced settings ble satt til "High" automatisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå