Marq Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hei, Kjøpte meg nylig Sennheiser PC150 headsett og må pent si lydkvaliteten var skuffende dårlig. Og etter alle brukererfaringene i prisguiden og div. andre steder pluss Dans Data sin test som sier lydkvaliteten er grei nok i forhold til prisen ble jeg overrasket over hvor dårlig jeg syntes dem hørte ut. Jeg er vel ikke akkurat noen audiophile og har klart meg fint med div. rimelige Sennheisere opp gjennom årene og aldri vært borti noe så dårlig som disse. Er kanskje litt vanskelig å forklare åssen dem høres ut men for meg er det som om lyden har gått gjennom et filter og dermed høres mye mindre "levende" ut samt noe mer uklar hvor detaljer lett drukner. Er stort sett uavhengig av hva slags sanger/spill jeg tester i, lyden er jevnt over dårlig. Jeg har testet dem på flere forskjellige dataer mot andre høyttalere/hodetelefoner i huset, og dem har en lydkvalitet langt under alt annet bortsett fra et billig og dårlig par min bror har som jeg tror kosta under 200kr. Spurte også andre om de syntes lyden var dårlig og fikk samme svar fra samtlige og en beskrivelse av lyden omtrent som min. Noen andre som har lignende opplevelser med headsettet, eller kan det være jeg har et dårlig par? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå