MissFoster Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 thinkpad den sprenger budsjettet med tusenlappen, men er verdt å ta en titt på. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 thinkpad den sprenger budsjettet med tusenlappen, men er verdt å ta en titt på. 5586548[/snapback] Den er ikke verdt den prisen, med tanke på hva Asus A6Ja tilbyr. Dessuten er A6Ja billigere... Thinkpaden er ikke like god som A6Ja desverre! Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Thinkpaden er ikke like god som A6Ja desverre! 5587666[/snapback] Det kommer jo litt an på hvilke områder man ser på. Thinkpad'en er garantert mer solid med et kraftigere chassis f.eks. Men IBM har ikke akkurat tradisjon for å gi mest ytelse for pengene i Thinkpad, det har du rett i. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Det kommer jo litt an på hvilke områder man ser på. Thinkpad'en er garantert mer solid med et kraftigere chassis f.eks. Men IBM har ikke akkurat tradisjon for å gi mest ytelse for pengene i Thinkpad, det har du rett i. Jeg kan ikke utale meg noe om chassis, men en ting er sikkert hvertfall: Asus A6Ja gir mere for pengene. Den har Dual Core og ATI Radeon Mobility X1600. Endret 11. februar 2006 av onyX Lenke til kommentar
pesu Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg er veldig sikker på at valget faller på Asus A6J'n! Den virker utrolig bra til den prisen! Får jeg oppgradert RAM'en og harddisken blir det helt konge!! Takk for hjelpen alle sammen! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Gå for A6Jn du. Hadde jeg hatt 12000,- ekstra som jeg kunne ha kjøpt bærbar med, hadde det blitt denne. Uten tvil ! Pluss så er det en stor fornuftighet å ha 1gb RAM. Men husk med det jeg sa før da, A6Jn kan ha 2*256mb RAM. Så da er alle plassene opptatte. Da må du kjøpe 2*512mb RAM, dog ganske billig (800,- totalt). Endret 12. februar 2006 av onyX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå