Fiskn Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Til dere som vil bytte om på tastene. Dette http://webpages.charter.net/krumsick/KeyTweak_install.exe funker bra Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Til dere som vil bytte om på tastene. Dette http://webpages.charter.net/krumsick/KeyTweak_install.exe funker bra 5771622[/snapback] Hva gjør jeg for å få bærbart tastatur i programmet? Lenke til kommentar
yo_flo Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 hei... er det noen som har kjørt far cry på denne pcen?? tror dere man ville kunne kjøre det på fullt?? Lenke til kommentar
Fiskn Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 hei... er det noen som har kjørt far cry på denne pcen?? tror dere man ville kunne kjøre det på fullt?? 5774266[/snapback] Det vil fungere utmerket. Lenke til kommentar
eirikJO Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Da har jeg bestilt denne pc'en Jeg skal hente den på onsdag på vei til hytta. Er det slik at batteriet må lades minimum en viss tid før man kan ta det i bruk? Jeg tenkte å kjøpe med en Strømomformer. Skal tvinge dama til å kjøre, slik at jeg kan holde på med pc'en...hehe. Men jeg vil selvfølgelig ikke ødelegge batteriet. Noe som vet? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Da har jeg bestilt denne pc'en Jeg skal hente den på onsdag på vei til hytta. Er det slik at batteriet må lades minimum en viss tid før man kan ta det i bruk? Jeg tenkte å kjøpe med en Strømomformer. Skal tvinge dama til å kjøre, slik at jeg kan holde på med pc'en...hehe. Men jeg vil selvfølgelig ikke ødelegge batteriet. Noe som vet? 5892220[/snapback] Bare lad den fullt første gangen. Om du bruker den under ladinga har ingenting å si. Lenke til kommentar
eirikJO Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Da har jeg bestilt denne pc'en Jeg skal hente den på onsdag på vei til hytta. Er det slik at batteriet må lades minimum en viss tid før man kan ta det i bruk? Jeg tenkte å kjøpe med en Strømomformer. Skal tvinge dama til å kjøre, slik at jeg kan holde på med pc'en...hehe. Men jeg vil selvfølgelig ikke ødelegge batteriet. Noe som vet? 5892220[/snapback] Bare lad den fullt første gangen. Om du bruker den under ladinga har ingenting å si. 5892371[/snapback] Hvor lang tid tar det å lade batteriet opp fult? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Bruker PC-en vanlige nVidia drivere? Eller noen spesielle siden den har to skjermkort? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Bruker PC-en vanlige nVidia drivere? Eller noen spesielle siden den har to skjermkort? 5894200[/snapback] *bump* Forresten, noen som har merket at maskinen er noe skrøpelig oppbygd? Knirker fælt. Lenke til kommentar
cougar Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Bruker PC-en vanlige nVidia drivere? Eller noen spesielle siden den har to skjermkort? 5894200[/snapback] Jeg har denne maskinen selv, og driveren som følger med er spesiell. Tror ikke du kan legge inn vanlig nvidia-driver. Synes forøvrig det er litt dumt, sist jeg sjekket hjemmesiden (til uniwill) var det ikke kommet noen nyere driver enn den som fulgte med på cden. Edit: Her er driversiden for 259IEN Endret 22. april 2006 av cougar Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hvilke innstillinger bruker dere for gamma, brightnes, og kontrast? (GO 6600) Klarer liksom aldri å finne ut hva som er best... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Hvilke innstillinger bruker dere for gamma, brightnes, og kontrast? (GO 6600) Klarer liksom aldri å finne ut hva som er best... 5970759[/snapback] Bump... -- Nå har forøvrig den helt jævli* irriterende buggen kommet tilbake. Når man har flere brukere logget inn samtidig, en logger av, skjermen blir helt sort, og PC-en må restartes, noen som har en løsning? Lenke til kommentar
bluemusic Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Du kan bruke disse innstillingene. De fungerer utmerket. Gamma: 1 Lysstyrke: -37 Kontrast: 52 Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hvilke innstillinger bruker dere for gamma, brightnes, og kontrast? (GO 6600) Klarer liksom aldri å finne ut hva som er best... 5970759[/snapback] Lenke til kommentar
bluemusic Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Sorry. Intel kortet fungerer utmerket på disse innstillingene. PÅ go6600 kortet bruker jeg standard innstillinger og de liker jeg godt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt produkt, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges. Har trådstarter eller noen andre en brukertest av produktet er de velkomne til å poste det i brukertester -forumet hvor vi har slikt liggende Endret 11. mai 2006 av Ueland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg