Gå til innhold

259IEN tråd for alle!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det vet jeg. Men han snakket om andre nettbutikker fra Danmark og Sverige.

5695438[/snapback]

Jeg sa det bare, slik at noen ikke skulle komme i tvil. Da databutikken sine varer blir sendt fra Sverige og ITbutikken fra Danmark. Slik at det ikke skulle bli noen missoppfattelser:)

Lenke til kommentar
Eneste som hindrer meg i å kjøpe denne nå er at ingen har den. :/

Ingen får den inne en måned.

5699024[/snapback]

Samme når jeg bestilte den - 3 ukers leveringstid hos Netshop, men jeg hadde faktisk maskinen hos meg bare 10 dager senere!!

Lenke til kommentar
hvis man bestiller denne pcen med windows xp home må man da installere det selv eller er det installert på pcen?? noen som spiller far cry på denne pcen?

5700218[/snapback]

Eg fekk min levert med os, xp home, installert. Sammen med de nødvendige driverane.

Men du får med orignal cd til xp samt cd med driverne.

Første start av pcen må du skrive inn reg. key til os. Ellers er pcen klar til bruk ved levering.

Lenke til kommentar
Eneste som hindrer meg i å kjøpe denne nå er at ingen har den. :/

Ingen får den inne en måned.

5699024[/snapback]

Samme når jeg bestilte den - 3 ukers leveringstid hos Netshop, men jeg hadde faktisk maskinen hos meg bare 10 dager senere!!

5700226[/snapback]

Bestilte i går, så får håpe på at de kommer snart. Hvis jeg ikke finner en annen i mellomtiden så blir det vel bare å vente til netshop eller noen andre får den inn igjen på lager.

Edit: Leif

Endret av Fiskn
Lenke til kommentar

Jeg fikk maskinen min dagen etter at jeg bestilte den. Sa til Netshop at det hastet skikkelig fordi jeg skulle bruke den på en jobb (det skulle jeg også). Kjempe service!

Har ikke kjørt farcry, men call of duty 2 svinger fint.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...