Gå til innhold

259IEN tråd for alle!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Da har jeg bestilt denne pc'en :)

Jeg skal hente den på onsdag på vei til hytta.

 

Er det slik at batteriet må lades minimum en viss tid før man kan ta det i bruk?

 

Jeg tenkte å kjøpe med en Strømomformer. Skal tvinge dama til å kjøre, slik at jeg kan holde på med pc'en...hehe.

 

Men jeg vil selvfølgelig ikke ødelegge batteriet. Noe som vet?

Lenke til kommentar
Da har jeg bestilt denne pc'en :)

Jeg skal hente den på onsdag på vei til hytta.

 

Er det slik at batteriet må lades minimum en viss tid før man kan ta det i bruk?

 

Jeg tenkte å kjøpe med en Strømomformer. Skal tvinge dama til å kjøre, slik at jeg kan holde på med pc'en...hehe.

 

Men jeg vil selvfølgelig ikke ødelegge batteriet. Noe som vet?

5892220[/snapback]

Bare lad den fullt første gangen. Om du bruker den under ladinga har ingenting å si.

Lenke til kommentar
Da har jeg bestilt denne pc'en :)

Jeg skal hente den på onsdag på vei til hytta.

 

Er det slik at batteriet må lades minimum en viss tid før man kan ta det i bruk?

 

Jeg tenkte å kjøpe med en Strømomformer. Skal tvinge dama til å kjøre, slik at jeg kan holde på med pc'en...hehe.

 

Men jeg vil selvfølgelig ikke ødelegge batteriet. Noe som vet?

5892220[/snapback]

Bare lad den fullt første gangen. Om du bruker den under ladinga har ingenting å si.

5892371[/snapback]

 

 

Hvor lang tid tar det å lade batteriet opp fult?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Bruker PC-en vanlige nVidia drivere? Eller noen spesielle siden den har to skjermkort?

5894200[/snapback]

 

Jeg har denne maskinen selv, og driveren som følger med er spesiell. Tror ikke du kan legge inn vanlig nvidia-driver.

 

Synes forøvrig det er litt dumt, sist jeg sjekket hjemmesiden (til uniwill) var det ikke kommet noen nyere driver enn den som fulgte med på cden.

 

Edit: Her er driversiden for 259IEN

Endret av cougar
Lenke til kommentar
Hvilke innstillinger bruker dere for gamma, brightnes, og kontrast? (GO 6600) Klarer liksom aldri å finne ut hva som er best...

5970759[/snapback]

Bump...

 

--

 

Nå har forøvrig den helt jævli* irriterende buggen kommet tilbake. Når man har flere brukere logget inn samtidig, en logger av, skjermen blir helt sort, og PC-en må restartes, noen som har en løsning?

Lenke til kommentar

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt produkt, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

 

 

Har trådstarter eller noen andre en brukertest av produktet er de velkomne til å poste det i brukertester -forumet hvor vi har slikt liggende :)

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...