Ulkesh Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hei ! Har kjøpt en konverter, RJ45 til comport, og den kan brukes både som Male og Female comport. Dette betyr at panelet kan snus, som betyr at jeg har 8 ledninger med pinner som jeg ikke vet hvor skal. Dersom noen vet hvordan en vanlig comport skal se ut, vennligst hjelp meg med å finne riktig kombinasjon mellom 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 og svart - rød - blå - oransje - grønn - brun - gul - hvit Denne postes i nettverk, siden jeg skal telnette til et modem som trenger RJ45 kabel (cisco modell). Takker for hjelp ! Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Opps, skulle ha redigert i stedet. Sorry Endret 5. februar 2006 av Ulkesh Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Det vil si som vanlig comkabel eller 0-modem kabel..(hun eller han) er en del forskjell på det.. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Du har altså fått tak i en overgang? Bilde, takk. Bilde hjelper litt, og vennligst si oss hva den heter/modell/merke. I tillegg trenger vi å vite hva slags cisco modem det er snakk om. Jeg kan si deg hva de forskjellige pinnene på serieporten er for noe, men aner ikke hvordan ciscomodemet er koblet. Pinout til seriporten finner du på bl.a. Wikipedia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå