Deathie Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg ble så inspirert av tråden med bilde av forskjellige DVD samlinger, at jeg følte jeg var nødt å opprette en tråd der man viser TV/Annlegg/Reciever/DVD spiller/Konsoll, you name it. Mulig denne tråden skulle ligget i Audio/Video-delen, men hva er vel viktigere enn god lyd og godt bilde når man ser, nettopp film eller TV-serier? For at det ikke skal bli alt for mye rot i begynnelsen, er det kanskje vært lurt med en regel: - Ta i alle fall bilde av front-midt-seksjonen der TV/Reciever/Høyttalere står. Skal du ta med bakhøyttalere og eventuelt SUB, prøv å gjør det på en oversiktlig måte. Nå som jeg har fått innføring i digital kameraet i huset, kommer jeg med bilder så fort som mulig. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Fikk meg nettopp knallbra HDTV.... Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Nå begynte foreldrene mine å lure på hvorfor jeg lo meg i hjel, sittende foran PC-skjermen. :!: Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Nå begynte foreldrene mine å lure på hvorfor jeg lo meg i hjel, sittende foran PC-skjermen. :!: En god latter forlenger livet. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Nice TV _crs_ :!: Kan god poste mitt. Endret 5. februar 2006 av Wooho Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Her er filmbula mi. 5563061[/snapback] Det var en veldig fin "filmbule" Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Her er filmbula mi. 5563061[/snapback] Meget pent Wipeout! Det så dog ut som om du har en så high tech stue at det får meg til å tro at du sitter på en pinnestol/sofa. Ikke vet jeg hvorfor. Wohoo: Hvorfor ikke ta et bilde likt Wipeout sitt, med mindre det er alt for stress? Man får nemlig et mye bedre helhetsbilde av stuen i steden for bare et bilde av enkeltkomponentene. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Kan sikkert det men alt henge på rommet mitt så blir ikke så bra resultat da det er så trangt i rommet. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Her er filmbula mi. 5563061[/snapback] Meget pent Wipeout! Det så dog ut som om du har en så high tech stue at det får meg til å tro at du sitter på en pinnestol/sofa. Ikke vet jeg hvorfor. Har en god sofa som jeg sitter i, det er til og med en "utstikker" på den med plass til bena Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Det var da enda godt! Å sitte på en hard eller generelt dårlig stol mens jeg ser på film er noe av det verste jeg vet. Hovedgrunnen til at jeg ikke ser filmer/serier på dataen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå