Gå til innhold

Bilde av din filmbule

Deathie

Anbefalte innlegg

Jeg ble så inspirert av tråden med bilde av forskjellige DVD samlinger, at jeg følte jeg var nødt å opprette en tråd der man viser TV/Annlegg/Reciever/DVD spiller/Konsoll, you name it. Mulig denne tråden skulle ligget i Audio/Video-delen, men hva er vel viktigere enn god lyd og godt bilde når man ser, nettopp film eller TV-serier?

For at det ikke skal bli alt for mye rot i begynnelsen, er det kanskje vært lurt med en regel:

- Ta i alle fall bilde av front-midt-seksjonen der TV/Reciever/Høyttalere står. Skal du ta med bakhøyttalere og eventuelt SUB, prøv å gjør det på en oversiktlig måte.

Nå som jeg har fått innføring i digital kameraet i huset, kommer jeg med bilder så fort som mulig. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er filmbula mi.

5563061[/snapback]

Meget pent Wipeout! Det så dog ut som om du har en så high tech stue at det får meg til å tro at du sitter på en pinnestol/sofa. Ikke vet jeg hvorfor. :hm:

Wohoo: Hvorfor ikke ta et bilde likt Wipeout sitt, med mindre det er alt for stress? Man får nemlig et mye bedre helhetsbilde av stuen i steden for bare et bilde av enkeltkomponentene. :)

Lenke til kommentar
Her er filmbula mi.

5563061[/snapback]

Meget pent Wipeout! Det så dog ut som om du har en så high tech stue at det får meg til å tro at du sitter på en pinnestol/sofa. Ikke vet jeg hvorfor. :hm:

Har en god sofa som jeg sitter i, det er til og med en "utstikker" på den med plass til bena :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...