entonic Skrevet 5. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2006 Warpzone arrangeres for 17ende gang i turnhallen i stavanger fra 25. mars til 1 februar. Jeg har akkurat kjøpt billet og skal. er det noen andre herfra som skal eller? Warpzone Lenke til kommentar
Simi Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 Jepp, jeg skal. Blir konge : ) Lenke til kommentar
futti Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 Warpzone arrangeres for 17ende gang i turnhallen i stavanger fra 25. mars til 1 februar. Jeg har akkurat kjøpt billet og skal. er det noen andre herfra som skal eller? Warpzone 5558513[/snapback] Nå har ikke warpzone blitt arrangert i Turnhallen 16 ganger før da, men begynner å bli noen år. Jeg skal også på warpzone, som crew. Gleder meg sinnsykt. Skal lage så mange konkurranser og ha det så gøy atte... Lenke til kommentar
entonic Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 jaja futti. du har kontroll på cateringen. håper dere har mer grandi denne gang ass. var dårlig sist. gikk tom! :p Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 Kommer jeg:) Skal game,fildele og whine:) Forslag til compo futti, whine compo:) Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 12. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2006 Alt er for langt unna for meg! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 14. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Huff, stanker svette på warpzone. Så det alle har ventet på... Begrunnelse: Folk svetter. Endret 14. februar 2006 av omiro Lenke til kommentar
futti Skrevet 14. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2006 jaja futti. du har kontroll på cateringen. håper dere har mer grandi denne gang ass. var dårlig sist. gikk tom! :p 5585836[/snapback] Skal selvsagt ha mer grandier Forslag til compo futti, whine compo:) 5586111[/snapback] Skal prøve å få til det, men du vinner jo bare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå