Gå til innhold

Den store 7800GT tråden

Anbefalte innlegg

Samye: ser at du stadig bruker MASSE (?) penger på PCen din. bytter HK og RAM annan hver uke og maser om at du vil ha absolutt maks ut av pcen din!

bare lurer på om du har vurdert å legge penga inn i ett 7800GT til slik at du får SLI!

5631549[/snapback]

han kan jo låne mitt å se hva han klarer å presse ut av sli med 2x 7800 gt :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da skal jeg prøve å ta første plass for 7800gt i sli også i 3dmark06. Holder ikke med kun en første plass på gtx delen :tease: Hadde det ikke vært for fosco, hadde jeg hatt første plass blant gt kortene også, hehe. Får nyte første plassen så lenge den varer. Tror neppe rekorden vil vare særlig lenge, kommer sikkert en som klokker bedre enn meg.

Endret av samye83
Lenke til kommentar
7800GT kan ikke åpnes pipes på :no:

Klokk CPU til minst 2.4-2.5 , så blir det bedre ytelse ja :woot:

samye83: Hvis du skal kjøre SLI, skulle du nesten fått tak i et kort som klokker like bra som det du har for å få maks utnyttet det :hmm:

5636689[/snapback]

Det blir vanskelig å finne et kort som klokker på nivået som gt kortet mitt. Kan jo biosmodde det andre kortet for å komme like høyt da :tease: Det er flere kort der ute som er bra, har jeg gullhår i ræva, så vil jeg nok få kloa i enda et gullkort :thumbup:

Lenke til kommentar
Når jeg hadde GT kortet mitt kjørte jeg uten EZ.. Så tenkte jeg en dag at kansje kortet ville like seg litt bedre med ekstra strøm. Hovedkortet å for den sak skyld. Angrer ikke et sek, kansje det er bare noe jeg tror men kortet føltes sterkere ut med en gang.. Å dette var med singel kort løsning ;)

5631024[/snapback]

Har kjørt maskinen min uten EZ og den fungerte like bra som den gjør med EZ plugga i . Som jeg har forstått det så er den kun nødvendig hvis du kjører SLI eller bruker de andre PCI/PCI-E slottene. Men det er jo alltid en grei regel og plugge i det som kan plugges :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Fikk evga-kortet mitt i går og det ser ut til å fungere ypperlig!

Med stockhastigheter fikk jeg 7254 i 3dmark05 og 77000 og et eller annet i aquamark. Er det en mulighet for at 3.2Ghz-prosessoren bremser litt her?

Lenke til kommentar
Fikk evga-kortet mitt i går og det ser ut til å fungere ypperlig!

Med stockhastigheter fikk jeg 7254 i 3dmark05 og 77000 og et eller annet i aquamark. Er det en mulighet for at 3.2Ghz-prosessoren bremser litt her?

5640633[/snapback]

Vel, vis det er en singel core pentium prossesor (640) ja, men vis det er en FX60 eller 840/940 neppe... ;)

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar
7800GT kan ikke åpnes pipes på :no:

Klokk CPU til minst 2.4-2.5 , så blir det bedre ytelse ja :woot:

samye83: Hvis du skal kjøre SLI, skulle du nesten fått tak i et kort som klokker like bra som det du har for å få maks utnyttet det :hmm:

5636689[/snapback]

Det blir vanskelig å finne et kort som klokker på nivået som gt kortet mitt. Kan jo biosmodde det andre kortet for å komme like høyt da :tease: Det er flere kort der ute som er bra, har jeg gullhår i ræva, så vil jeg nok få kloa i enda et gullkort :thumbup:

5639718[/snapback]

Ikke glem mitt GTX 512 kort da , har klart 2000 på det ;)

EDIT: Riktigt nok så kom det mange rare farger å skjermbildet ble speilvendt men det funket :p

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...