Anders Leipsland Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Merker meg at hver gang hardware testes(på alle geek nettsted) så får de alltid pluss dersom PCB fargen ikke er standard. Står alltid at det er tøft for case moddere dersom de har plexi. Joda det VAR tøft når jeg satt med åpen kasse på 486'en min bare for å briefe med at jeg hadde et Gravis Ultasound MAX kort som brukte rød PCB. Det skilte seg skikkelig ut blandt alle de andre grønne sakene. Nå derimot setter jeg pris på at PCBen er grønn. Hvorfor? Jo hvem vil ha en PC med knallrødt hovedkort, blått skjermkort, svart lydkort, grønne rambrikker og gulbrunt NIC? Greit nok for hippier, men herregud det er ikke pent for case moddere. Det er direkte stygt. :?: :?: Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Man må jo prøve å finne kort som passer litt sammen i fargen oxo da. hvis man har MSI hoverkort (rødt) kan man kjøpe gainward Geforce3 (oxo rødt) osv.... Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 eller man kan lakkere kortene, slik jeg har gjort på min 486:) garantere ikke at det vil fungere etterpå, siden jeg ikke fikk prøvd,siden maskina var død før jeg fikk den:( men stili vart det...alt neongrønt:) Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Fargen betyr jo ikkenoe. Det er nok bare et triks for at kortet dems skal se attraktivt og "kult" ut ja. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Noen som vet om man får kjøpt pcb-lakk noen steder? Jeg husker vi brukte det på skolen for noen å siden (VKI Elektronikk), men jeg har ikke sett det siden. Grønt og brunt er ikke noe særlig kult da, har selv MSI og Gainward (rødt) og SB live (sort, går til alt), bare synd med det brungule nettverkskortet. Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 hehe... dette kommer dere garantert til å like http://www.tomshardware.com/mainboard/01q4..._nforce-11.html <-- Det hovedkortet bestilte jeg just , har noen av dere NOEN gang sett noen så merkverdige pci spor ? hehe .. men jeg kjøpte det ikke p.g.a fargen NEI .. kjøpte det p.g.a det er stappa med features , og generelt meget bra ytelse og kvalitet. http://home.no.net/kaffebob/images/kabinett/ <-- skal inni der .. med stoort cutout mønster over hele kabinett sida , så skal jeg ha rø cold catode lights inni .. så jeg får sån ca 55 cm høy logo av en eller anna type som lyser godt opp :smile: Skal og bruke et Swiftech vankjøle kit jeg får billig av en dude.. blir nice det.. kjøper en xp 1700+ og ser hva vannets vidunder kan utrette med en stor radiator og 2x 120 mm vifter low noise Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 5. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2001 Quote: On 2001-12-05 22:17, CdBuRnR skrev:http://www.tomshardware.com/mainboard/01q4..._nforce-11.html <-- Det hovedkortet bestilte jeg just , har noen av dere NOEN gang sett noen så merkverdige pci spor ? hehe .. Styggere mobo skal du lete lenge etter, øh nei. Man kjøper bare et MSI board så får man en jævlig rødfarge med på kjøpet :wink: Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 CdBuRnR. Høres bra ut. Jeg er spent på hvordan NVIDIA tryller med driverne til de hovedkortene i fremtiden. for best ytelse med nForce-kort bør du ha to like minnebrikker, f.eks. 2x256Mb. Det utnytter minnearkitekturen best, tror det har noe med at de er 2x64bit eller noe sånt (husker ikke). :smile: Jeg bestilte forresten Soltek-kortet i dag fra Multicom. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Syns Soyo-hovedkortet virka litt koselig.... Men lilla PCI-slots? Det er vel å gå litt for langt? Lenke til kommentar
Lego Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Hvor bestilte du soyo kortet fra!! Det er jo tøft :smile: (ikke bare fargene) Lenke til kommentar
Lego Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Hvor bestilte du soyo kortet fra!! Det er jo tøft :smile: (ikke bare fargene) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå