Gå til innhold

Ny Scaleo p maskin fra expert

Anbefalte innlegg

Hvordan er denne pc'en til å spille på?

Fra expert:

AMD Athlon 64 3500+ prosessor,

mikro atx hovedkort

2 x 512 RAM sdram

2 x 160 GB harddisk

DVD-spiller & DVD- brenner

ATI Radeon X600SE 256 MB

Samsung syncmaster 710

Mus og tastarur wireless inkludert

MS XP home

6 USB 2.0 porter, i tillegg: TV-ut, modem og WLAN Inkl. 11 i 1 minnekortleser

Alt dette for 6.999,-

Hvordan er denne pc'en i forhold til pris og ytesle når det kommer til spilling.

Synes selv at det stort sett ser greit ut, men er litt usikker på skjermkortet..

Noen som har noe innspill her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper det er DDR ram du har velgt, og ikke rein SD-RAM, det vil ikke passe med HK og CPU

Ellers så ville jeg heller ha valgt 250 GB som er billigere enn 2x160 GB Harddisker.

Det siste er at Skjermkortet ikke er verdens beste til spilling. Vil anbefale minimum X700 eller 6600GT. Nvidia sine 6600GT starter på rundt 11-1200,-

Ellers så ser det bra nok ut.

Hvis du vil ha ferdig bygd, så ville jeg nok heller ha godt for Komplett eller andre webshopper, hvor du kan spesial tilpasse PCen i deres PC Bygger programmer.

Lenke til kommentar

Dette er en ferdig bygd pc fra expert så jeg antar at alt skal passe sammen :)

Vet det skal gå ann å endre skjermkortet, men vet ikke i dag hva slags alternativ jeg har og hvor mye det koster.

Men har ikke brukt for det beste skjermkortet på markedet..

Glemte også å si at pc'en skal brukes til cs og bf2, er litt usikker på hvordan bf2 går med dette skjermkortet.

Lenke til kommentar

CS kan kjøres på alle kort, men BF2 er det ikke spesielt bra på annet den de to jeg nevnte og oppover på skjermkort stigen. De prisene jeg nevnte for skjermkortene er meget bra i forhold til ytelsen. Husk at topp kortene i dag begynner på 2500,- (7800 GT) og opp til 6000,-

Lenke til kommentar

Mye brukbart bortsett fra skjermkortet!

5558448[/snapback]

En kollega kjøpte en elkjøp PC til 7000,- der annonserte de stort med 256 MB skjermkort. Dette var ett 6200 TurboCache. Hvor kortet hadde innebygd 64 MB, og hentet resten fra minnet. Men hadde de stilt inne slik at den brukte mer en 64 MB? Nei!

Så lett er det å lure folk trill rundt.

Hadde en annen kollega som hadde fått beskjed at 256 MB skjermkort var minimum, men også at han ikke måtte ha mindre 6600 GT. Så det var ikke lett å fortelle ham at forskjellen på 128 og 256 ikke er stor på de kortene der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...