Rockna Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 den 1.februar bestillte jeg et kabinett NZXT Trinity Sort og det har vært i stokke over 4 dager nå vanlig vis er det bare en dag der også blir det vidre sendt til oslo...har dette skjed med noen av dere før? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Kan ha noe med helgen å gjøre ettersom posten ikke sorterer B-post(?) da. Eller at den er på tur fra Stokke, men har ikke blitt registrert i Oslo. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Stokke roter ofte med pakkene er min erfaring Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hmm, har god erfaring med sending fra Stokke, jeg. Bestilte nettopp RAM fra MPX, ble innlevert stokke 16.00, og klokken 20.00 ble pakken sendt videre nordover fra OSLO! Det syntes jeg var kjapt. Men den pakken veide o.1 kg også da. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Om den ble sendt som brev går det vel litt lettere. Selv har jeg mistet en mobil i Posten, og pakken hadde ikke forsikring. Heldigvis var servicefirmaet såpass greie (de burde tross alt sendt den som servicepakke, da) at jeg fikk en ny mobil .... etter to månender med venting. Men som regel går Posten raskt og greit Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Den pakken var ikke brev, nei... Men uansett så gikk det raskt nok for meg Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Synes pakker fra Stokke kommer utrolig raskt frem jeg.. Endret 6. februar 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) En pakke er en pakke. Et brev har ikke sporingsnummer. Logikk, folkens! Pakken kan være kommet frem til neste stoppunkt uten at posten har husket å scanne den inn. Hvis innscanning blir glemt så vil du ikke kunne se noe forskjell når du sjekker sporingsnummeret på nettet. Bor du i Oslo (at Oslo er siste stoppunkt for pakken)? I såfall ville jeg ringt postens-kundeservice og bedt dem om å sette deg over til riktig postkontor. Da kan de lete etter pakken din på postkontoret for å se om den har kommet frem dit. Hvis ikke, så er det bare å smøre seg med tolmodighet. Eventuelt så er dette en sak for SENDER. Altså må netshop etterlyse pakken. Edit: Forresten så jobbes det ikke med pakker om lørdager og søndager. Og pakker kan ikke sendes som B-post (B-post gjelder bare for brevsendinger). Dette kan jo være grunnen til at det har tatt tid. Endret 6. februar 2006 av darkness| Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Stokke er generelt trege, så jeg er ikke overrasket... Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg har erfaring med den treige versjonen av stokke.. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 pakken kom til Tromsø idag, ble sikkert ikke registrert i olso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå