Slacks Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 hei, har en k750i som jeg har planer om å flashe til w800i og har en del spørsmål rundt dette: Hvor får jeg tak i w800i sin firmware? Hvordan flasher jeg i hele tatt en mobil? hvis dette er en vanskelig jobb så står jeg nok over tenker jeg. Er det stor riskiko ved å gjøre dette? Hvis dette ikke var så vanskelig og det var noe særlig risiko vil jeg gjerne gjøre dette. Mener at musikk-funksjonaliteten er mye bedre på w800i. Vet ikke helt om denne er feilpostet? Lenke til kommentar
marius16 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 hei, har en k750i som jeg har planer om å flashe til w800i og har en del spørsmål rundt dette: Hvor får jeg tak i w800i sin firmware? Hvordan flasher jeg i hele tatt en mobil? hvis dette er en vanskelig jobb så står jeg nok over tenker jeg. Er det stor riskiko ved å gjøre dette? Hvis dette ikke var så vanskelig og det var noe særlig risiko vil jeg gjerne gjøre dette. Mener at musikk-funksjonaliteten er mye bedre på w800i. Vet ikke helt om denne er feilpostet? 5557860[/snapback] finnes jo mange steder de gjør dette for deg da ^^ Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 På www.klorin.com er det en norsk guide som forteller deg steg for steg hvordan du gjør dette selv, med den kabelen som fulgte med K750i'en din. Guiden er bra og resultatet er flott :-) -snubbel Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 På www.klorin.com er det en norsk guide som forteller deg steg for steg hvordan du gjør dette selv, med den kabelen som fulgte med K750i'en din. Guiden er bra og resultatet er flott :-) -snubbel 5558104[/snapback] Granum Kennel? WTF?! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Fikk kennel jeg og. Kunne tenkt meg en slik guide, så gi rett link plz =) Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Heh... www.klorin.com var korrekt link sist jeg leste om saken. Fyren har tydeligvis endret domene...... Du kan ta en titt på www.davinciteam.com - der er det engelsk guide. -snubbel Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 den davinci greia skal jo ha betalt for det.. Dårlig deal. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Alle skal ha betalt for det. -snubbel Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Alle skal ha betalt for det. -snubbel 7969374[/snapback] Må da finnes en eller annen måte å gjøre det gratis på Lenke til kommentar
cane Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Se Unlock.no! Der kan man enten lese mer om hvordan gjøre dette selv, eller man kan få noen på forumet til å gjøre det billig. Uansett blir det ikke gratis med mindre man vil bruke en cracket SW-versjon som risikerer å ødelegge mobilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå