Gå til innhold

Beste AGP kort tilgjengelig i år?

Zappza

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en PC som ikke trenger oppgraderinger bortsett fra GPU. Jeg gidder ikke kjøpe HK/CPU når jeg altså bare trenger GPU.

Så, hvilket grafikkkort er det beste for øyeblikket (og utover våren)? Har sett at nVidia kommer med 7800GS XT men er det bedre enn X850XT?

Pris/produsent spiller ingen rolle, så lenge prisen ikke blir over 4k :hrm:

Just name em :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke finere en vår :tease:

Joda, men jeg er ikke sikker på hvilket kort jeg skal kjøpe, og om det er vits og kjøpe det nå, for at det så skal komme et bedre kort rett etterpå.

Men jeg skal lese det der ja, takk for den ^^

5557758[/snapback]

Det er antageligvis det siste kortet på agp standarden, det er kraftigere enn x850xt pe, og det skal være lett overklokkelig. Men fremtidsrettet er det ikke.

Lenke til kommentar

De har en kjempedeal på 7800GS 256MB på www.netshop.no

Kjøpte akkurat et der selv til 2490,-

Mitt 9800Pro kort har begynt å spy ut artifacts i hytt og pine, så det må nok skiftes!

Det er 5-600 kr lavere enn digitalimpuls og komplett.

De har mange på lager enda.

Lenke til kommentar
7800GS XT it is then? Om jeg ikke har dratt helt til skogen enda, er vel eneste forskjellen på 7800GS og 7800GS XT at XT har litt høyere ferdigklokka?

5557903[/snapback]

Det stemmer.

XT er overklokket av produsenten slik at du slipper det og dermed eventuelt bryter betingelsene for garanti o.l.

Utover en del høyere klokkefrekvens er det ingen tekniske forskjeller på GS og GS/XT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...