Stratos Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Jeg trenger en AMD XP 2600+ eller raskere. :razz: Trenger rett og slett en AMD cpu som er så rask det er mulig å skaffe. Denne 2600+ er ikke på lager noen steder. :sad: Cpu skal ikke overklokkes. (brukes i buisness..) Noen som vet om sjapper som har 2600+ eller så rask som mulig på lager? Eller når de kommer? (Stoler aldri på ubekreftede lager-datoer....) Lenke til kommentar
kim2004 Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 etter en rask sjekk fant jeg kun PMdata som hadde xp2400/xp2600 for salg, men jeg ville for sikkerhets skyld ringt de å spurt om de vikelig har den inne. ellers så virker det som de fleste butikkene får inn cpu`ene i slutten av måneden. Good huntin`! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Var det ikke i oktober de skulle lanseres?? Om det er oktober de laseres så har vi de ikke i norge før nov/des. Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Multicom får 2600+ inn på lager 23/9.Pleier å være stabile på datoer.MPX får inn 21/9 står det men ville ringt med de først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå