Elverum Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 oki. Tok av 3dkortet og skulle bytte vifte, men da var den standar vifta som satt på tragisk vanskelig å få av hehe. Så da dro jeg litt hardt å da falt det av en liten brikke. SHIT tenkte jeg da. å satt på den nye vifta å plugga i 3dkortet. starta maskina å alt funka heelt som det skulle!! jeg prøvde ikke og spille noe, men kom inn i windows og fikk vært på IE og team speak(ikke om jeg om det har noe betydning) Men dagen etterpå da så kobler jeg ut maskina igjen for å bytte CPU vifte. å etter og ha gjort det så kobler jeg til maskina å skrur den på. Det er da problemet kom, det tar ca 10-15Sek så skrur den seg av Jeg har aldri kommet lengre en til Windows Loading.. Da dette skjedde viste jeg ikke hva jeg skulle gjøre. Men jeg prøvde en ny Strømforsyning. Å samma skjer.. Prøvde et nytt 3dkort. men the same shit happens! Prøvde også 1 og 1 ram brikke for å se om noen av dem var defekte. Men det samme skjer hele tiden. maskina skrur seg av etter 10-15sek ca. Jæglig kjipt!! hehe. Gikk også inn i Bios for og sjekke Tempen på CPU'en. å den rakk og komme på 42Grader før maskina skrudde seg av. *bombe* Jeg vet at maskina mi skurdde seg av før når den kom til 58Grader. Bare at vifta tok seg av det når den sto på fult( bortsett fra alt støyet:) ) Men nå skjønner jeg ikke hva som er feil.......... Need help! fast! hehe. Ganske drit lei av og ikke kunne få spilt BF2.(Snart TG å) TAkker for all hjelp! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Sjekk at CPU-vifta er riktig tilkoblet. Lenke til kommentar
Elverum Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Den står riktig.. er kun Pin-kontakta til Vifta som skal kobles til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå