Gå til innhold

beste våpen i wow


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det beste melee våpenet er klart: "Sulfuron, Hand Of Ragnaros."

Dette våpenet droppes ikke, og du kan ikke kjøpe det. Slik får du tak i Sulfurion:

 

Først må du raide Molten Core ca. 50 ganger før "Plans: Sulfuron Hammer" droppes til deg. Så samler du massevis av lava cores, arcanite bars og masse annet, samt ha 300 blacksmithing skills, så crafter du denne macen.

 

Så raider du Molten Core ca. 1000 ganger til før "Eye of Sulfuron" droppes til deg. Dette er en spell. Så tar du fram Sulfurion Hammer som du craftet, og så bruker du Eye of Sulfuron på den, og vips, du har Hand Of Ragnaros.

 

Thottbot: http://www.thottbot.com/?i=40103

 

Det er bare bekreftet en person som har dette våpenet. Grunnen til at dette er så vanskelig og få tak i er drop raten på Sulfuros hammer, og Eye of Sulfuron.

 

Merk fargen på vaåpenet, det er ikke Epic (lilla) men Legendary (oransj). På thottbot er det kun 1 armor piece og 2 våpen som er legendary.

Endret av Speik
Lenke til kommentar
Det beste melee våpenet er klart: "Sulfuron, Hand Of Ragnaros."

Dette våpenet droppes ikke, og du kan ikke kjøpe det. Slik får du tak i Sulfurion:

 

Først må du raide Molten Core ca. 50 ganger før "Plans: Sulfuron Hammer" droppes til deg. Så samler du massevis av lava cores, arcanite bars og masse annet, samt ha 300 blacksmithing skills, så crafter du denne macen.

 

Så raider du Molten Core ca. 1000 ganger til før "Eye of Sulfuron" droppes til deg. Dette er en spell. Så tar du fram Sulfurion Hammer som du craftet, og så bruker du Eye of Sulfuron på den, og vips, du har Hand Of Ragnaros.

 

Thottbot: http://www.thottbot.com/?i=40103

 

Det er bare bekreftet en person som har dette våpenet. Grunnen til at dette er så vanskelig og få tak i er drop raten på Sulfuros hammer, og Eye of Sulfuron.

 

Merk fargen på vaåpenet, det er ikke Epic (lilla) men Legendary (oransj). På thottbot er det kun 1 armor piece og 2 våpen som er legendary.

5557679[/snapback]

 

Askhandi, rank 14 våpenet og det nye fra AQ er mye bedre 2h våpen. Dessuten, man trenger ikke raide MC 1000 ganger for eye of sulfuras, vi fikk det på første run, og det tok ikke lang tid før vi hadde en warrior i guilden med hand of ragnaros, nå har vi 3.

Endret av Goz
Lenke til kommentar
Sier du at bare en person har Hand of Ragnaros? Eller misforstod jeg deg litt?

Nope du hørte meg riktig. Dette er hva jeg har hørt, altså trodde jeg på det.

Har ingen lvl 60 chars enda, ikke lenge siden jeg begynnte med wow. Jeg fikk høre at dette var uberskjeldent og at bare en person hadde det, så jeg trodde på det.

Lenke til kommentar
Sier du at bare en person har Hand of Ragnaros? Eller misforstod jeg deg litt?

Nope du hørte meg riktig. Dette er hva jeg har hørt, altså trodde jeg på det.

Har ingen lvl 60 chars enda, ikke lenge siden jeg begynnte med wow. Jeg fikk høre at dette var uberskjeldent og at bare en person hadde det, så jeg trodde på det.

5557813[/snapback]

 

Bullshit, vil rekne med at det i hele wow verdenen med Korea, japan eu og USA finnest omtrent 1000 sulfuras, hand of ragnaros, minst. Som sagt er det 3 i guildet mit som har den.

Lenke til kommentar
Sier du at bare en person har Hand of Ragnaros? Eller misforstod jeg deg litt?

Nope du hørte meg riktig. Dette er hva jeg har hørt, altså trodde jeg på det.

Har ingen lvl 60 chars enda, ikke lenge siden jeg begynnte med wow. Jeg fikk høre at dette var uberskjeldent og at bare en person hadde det, så jeg trodde på det.

5557813[/snapback]

 

Bullshit, vil rekne med at det i hele wow verdenen med Korea, japan eu og USA finnest omtrent 1000 sulfuras, hand of ragnaros, minst. Som sagt er det 3 i guildet mit som har den.

5557938[/snapback]

 

Over 10 stykker som har den på servern vår. Og som nevnt, Askhandi er bedre for warriors.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Det beste melee våpenet er klart: "Sulfuron, Hand Of Ragnaros."

Dette våpenet droppes ikke, og du kan ikke kjøpe det. Slik får du tak i Sulfurion:

 

Først må du raide Molten Core ca. 50 ganger før "Plans: Sulfuron Hammer" droppes til deg. Så samler du massevis av lava cores, arcanite bars og masse annet, samt ha 300 blacksmithing skills, så crafter du denne macen.

 

Så raider du Molten Core ca. 1000 ganger til før "Eye of Sulfuron" droppes til deg. Dette er en spell. Så tar du fram Sulfurion Hammer som du craftet, og så bruker du Eye of Sulfuron på den, og vips, du har Hand Of Ragnaros.

 

Thottbot: http://www.thottbot.com/?i=40103

 

Det er bare bekreftet en person som har dette våpenet. Grunnen til at dette er så vanskelig og få tak i er drop raten på Sulfuros hammer, og Eye of Sulfuron.

 

Merk fargen på vaåpenet, det er ikke Epic (lilla) men Legendary (oransj). På thottbot er det kun 1 armor piece og 2 våpen som er legendary.

5557679[/snapback]

Bulshit, minst 10 stykker på min server som har den, og desuten er den ikke det beste melee våpnet.

Lenke til kommentar

Jeg har sett mange folk som har Sulfaras han of Ragnaros. ikke bare en eller to. Men Det beste våpenet i wow er jo rank14 våpenene. High Warlords Claymore /Grand Marshals Claymore o.s.v.

Men jeg tror at jeg så en som hadde vert rank14 og likevell brukete Askani Great Sword of Brotherhood. kanskje det er bedre ikevell..

Lenke til kommentar
Det er bare bekreftet en person som har dette våpenet. Grunnen til at dette er så vanskelig og få tak i er drop raten på Sulfuros hammer, og Eye of Sulfuron.

5557679[/snapback]

 

Sier du at bare en person har Hand of Ragnaros? Eller misforstod jeg deg litt?

5557749[/snapback]

 

På serveren jeg spiller på begynner det å bli en del som har "sulfaras, hand of ragnaros" nå. Hittil har jeg sett 4 stk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...