DODweb.org Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Lo allesammen... Bare et kjapt spørmål for å få idèer til hva jeg kan gjøre.. Uansett, planen var å få bilen på veien igjen når snøn har tusla. Er bare en liten ting som gjenstår. Av en eller annen grunn har jeg et ganske serriøst problem med vanndamp i bilen. I sommer var det egentlig ikke noe problem da det først begynte etter en time, og mesteparten av kjøringen var mens sola var våken. Prøvde radiator-tettemiddel på varmeapparatet, det så ut til å hjelpe litt men ikke i lengden. Det som skjer, er at det tilsynelatende 'ryker' inn i bilen gjennom luft-kanalene. (Men det er helt klart vanndamp) Hvis man kjører med det en stund er det så ille at det ser ut som om det brenner i bilen! Sikten blir elendig, det er uforsvalig å kjøre på kvelden. Sist gang jeg brukte den var det som å se en Chich & Chong film der hash-røyken bokstavilg talt velter ut av rutene... Det er snakk om en 1978 Pontiac Bonneville Grand Safari forresten. Noen som har noen tips eller idèer? - jeg er selv fryktelig klumsete når det gjelder biler, men jeg lærer fort og liker å skru så lenge jeg vet hva og hvordan.. er egentlig mest inne i PC-verdenen jeg Har tilgang på fult utstyrt verksted og noenlunde kapable mekanikere.. *host* så burde gå greit å få fiksa det bare man hadde en anelse om hva som skulle fiskes Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Høres ut som du bare kan bytte ut varmeregisteret i bilen din, sette inn en avfukter et par dager, så tut å kjør igjen Lenke til kommentar
DODweb.org Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 yay, raskt svar som virket reèlt nok til å kunne prøves, takketakk Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Ikke no problem det Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå