Gjakmarrja Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg har to 6800GT kort i maskinen, ytelsen er jo helt rå. Så skal ikke klage der Men støyen der i mot fra de to kortan, gjør meg mer eller mindre... litt små irritabel Fant denne kjøleren: LINK vil det passe med 2 sånne rett ved siden av hverandre... kortene står jo nesten helt inntil hverandre no.. så lurer på om det vil passe? og lurer jeg på andre muligheter, andre passive kjølere, andre vifte kjølere... Takk for svar Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Zalman Passiv Heatpipe VGA-Kjøler This product cannot be installed on nVIDIA GeForce 6800 GT and 6800 Ultra because they do not have 3mm heatsink installation holes. Also, this product cannot be installed on nVIDIA GeForce 6600 GT AGP, 6600 AGP, and PCX 5*** series products. Kan ikke bruke den kjøleren på kortet ditt ....men hva med en Zalman VGA-Kjøler VF700-Cu Den passer iallefall på nVidia 6800GT kortene, men om den krasjer i det andre skjermkortet på SLi er jeg usikker på. Det får du nesten måle opp selv. Dimensjoner (BxDxH) 12.6 cm x 9.1 cm x 3 cm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå