PMnormal Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Nei, sjefen av krigsfoto er ikke gjenoppstått fra graven. Jeg vet jeg har mast og mast om Magnum-fototgrafenes fortreffelighet, og nå har dere tjansen til å sjekke ut hva det handlet om. I hvertfall i Robert Capas tilfelle. Nobels Fredssenter har utstilling av hans arbeider fra 1 mars til 12 april. Kjenn deres besøkelsestid, dere som er i Oslo i den perioden. http://foto.no/wip4/visWIPNyhet.epl?id=1275 Ser forresten på samme sted at Robert Meyer er ansatt som ny redaktør av foto.no. Det betyr nok at kunstfoto får enda større plass på den siden. Hyggelig å se den gamle kunstfoto-læreren i en ny rolle. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg er ikke i omraadet da, dessverre. Faar kose meg med Capa og Bresson i paris jeg. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg er ikke i omraadet da, dessverre. Faar kose meg med Capa og Bresson i paris jeg. 5557726[/snapback] Mye enklere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå