Tristar Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hjelp Hva skal jeg gjøre hvis xbox'en ikke klarer å lese spillene. Har prøvd å putte inn alle forskjellige spill og alt. Uansett hva jeg gjør får jeg beskjed om "Your xbox can't recognise this disc." Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hjelp Hva skal jeg gjøre hvis xbox'en ikke klarer å lese spillene. Har prøvd å putte inn alle forskjellige spill og alt. Uansett hva jeg gjør får jeg beskjed om "Your xbox can't recognise this disc." 5557204[/snapback] Du kan prøve og kjøre en rense cd. eller så kan du få bestilt ny DVD-rom til xbox'en. Lenke til kommentar
Tristar Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Hjelp Hva skal jeg gjøre hvis xbox'en ikke klarer å lese spillene. Har prøvd å putte inn alle forskjellige spill og alt. Uansett hva jeg gjør får jeg beskjed om "Your xbox can't recognise this disc." 5557204[/snapback] Du kan prøve og kjøre en rense cd. eller så kan du få bestilt ny DVD-rom til xbox'en. 5557260[/snapback] Rense cd funker ikke, har prøvd før, klarer ikke lese den heller Endret 5. februar 2006 av Tristar Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) har du garanti på den så kan du levere den. har du ikke så må du enten kjøpe en ny xbox eller få bestilt ny dvd-rom til xbox. 285 kroner for ny dvd spiller til xbox.. http://www.digistore.no/product_info.php?c...ac42e3a007805c6 Endret 5. februar 2006 av Handl3vogn Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 jeg fikk akkurat dette problemet med min xbox men fikk en ny maskin når jeg gikk til Elkjøp, hvor jeg kjøpte den. De sa at det ikke var verdt å sjekke det ut/fikse det siden det kostet mindre å få ny (og da var prisen 2000,-) Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg har har samme problemet med noen DVD filmer, men hvis jeg prøver på nytt noen ganger bruker det å funke. Lenke til kommentar
Tristar Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Jeg har har samme problemet med noen DVD filmer, men hvis jeg prøver på nytt noen ganger bruker det å funke. 5557819[/snapback] Har prøvd titusen ganger, minst! Endret 5. februar 2006 av Tristar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå