Vizio Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Noen som vet om det er noe sted hvor Superbowl streames på nettet? Den går vist bare på Viasat Ticket, noe jeg ikke har her Håper på svar iløpet av kvelden/natten hehe Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Om du ikke har funnet ut av det ennå, så går det på kanalen SportN, om du har den. Har du et vanlig UPC-abonnement skal du ha den kanalen. Tviler på at Superbowl streames noe sted på nettet. Endret 6. februar 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Det er den største inntektskilden til amerikanske kabelnettverk, og sikkert den største på norske kabelnettverk også. Det ville vært idioti av dem å streame det live på internett. De tenker bare på penger vet du. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Når begynner SuperBowl? EDIT: Svarte! Så ikke at denne var fra 2006. Uansett. Er det noen som vet når SuperBowl begynner norsk tid? Endret 3. februar 2008 av FooReXZ Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Er det noen norske kanaler som sender den i år? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Den blir sendt på SportN. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Den blir sendt på SportN. ja fant akkurat ut det jeg også. Men den kanalen har jeg så klart ikke på kabelen min Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Går også på TV3+ og TV6 samme tid Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Går også på TV3+ og TV6 samme tid Takk for det, men hjalp dessverre ikke mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå