Elrish Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Hei! Jeg har akkurat fått min pc til og "starte" etter hovedkort, kabinet og CPU skifte (og mitt skjermkort fungerer ikke så jeg bruker et gammelt, veldig gammelt)... Men da jeg akkurat har kommet meg ferdig ut av hovedkort menyen kommer det en slags error der det står: Verifying DMI Pool Data . . . . . . . . . . . . NTLDR mangler Trykk Ctrl+Alt+DEL for å starte på nytt Hva er dette for noe? Og hva skal jeg gjøre? Hjelp! Håper på raskt svar... Endret 5. februar 2006 av Elrish Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Er harddisk satt som primary-slave? Sjekk dette og sett den på primary-salve... Formater harddsik på nytt og innstaler XP på nytt... Lenke til kommentar
Elrish Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Hmm er det forskjell på hvordan jeg kobler S-ATA? Lenke til kommentar
Elrish Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Tusen takk du fikk meg til og fikse det!! takk Lenke til kommentar
glad Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 har nesten samme problem, bruker et s3trio64v2 til pci til mitt nye 7300 pci-express kort kommer, men windows bare rebooter i loop når jeg har cd romman koblet til, trekker jeg ut kontaktene eller deaktiverer en enhet som bruker ressuser på pci bussen så funker det feks deaktivere ac97, ka e det som kan være problemet? jeg tror det er skermkortet, men er ikke sikker noen som vet? Lenke til kommentar
glad Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 specs msi k8n sli-fi amd athlone 64 3200+ value s 512 mb ram 40 gb hd (husker ikke merket) s3trio64v2 Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Det at den rebooter kan skyldes masse, det kan være strømforsyneren. For varm prossesor. Feil i windows xp, formatering er den eneste utveien. Hva slags skjermkort var det du sa at du hadde? Lenke til kommentar
glad Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 s3trio64v2 hadde jeg men no har jeg skaffet meg xfx 7300 gs pcie Lenke til kommentar
glad Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Det at den rebooter kan skyldes masse, det kan være strømforsyneren. For varm prossesor. Feil i windows xp, formatering er den eneste utveien. Hva slags skjermkort var det du sa at du hadde? 5573733[/snapback] prossesoren er ikke for varm da den under load bare kommer opp i 45 grader. strømforsyninga er en hiper 525 w skulle tro den håldt feil i wondows xp kan det være da jeg får en bluescrenn som jeg ikke rekker og lese før den rebooter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå