Insanity Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Var nettopp innom databutikken en liten tur, og la merke til en 19" som var veldig billig, Samtron til 1672. Visste at de har slike på PSdata, så jeg sjekka prisen der. Der kosta den 2275, eller 36% mer. Ganske stor prisforskjell spør du meg. Bra skjerm til den prisen foresten, har forgjengeren selv og er veldig fornøyd med den (95p plus) Lenke til kommentar
vegge Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Den Samtronskjermen er jo på tilbud på databutikken da! I hvert fall står den på framsiden.. Ellers er jeg enig i at databutikken har lave priser. Bygde for ikke lenge siden en maskin der for gøy. En billig-PC for ca. 7000 penger. På PSData ble den rundt tusenlappen dyrere. Ja, jeg skal bestille mer fra databutikken. Det eneste jeg frykter er hvis jeg må sende noe i retur. Hører mange skumle rykter vet du.. men må jo gi dem en sjanse i hvert fall! PS. Har selv hatt Samtron 96P. God billigskjerm, men fikk byttet den på garantien pga. pipelyder osv.. Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 16. september 2002 Forfatter Del Skrevet 16. september 2002 Ok, hvis det er tilbud på den, så kan vel prisforskjellen forsvares. Så ikke det :smile: Lenke til kommentar
vegge Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Men er dette et tilbud da? Jeg er ikke 100% sikker. Noen andre som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå