Mattlakk Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 En ting skal man vite, Alt over null har hull.. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 En ting skal man vite, Alt over null har hull.. 6364513[/snapback] jo nærmere null, jo mindre hull. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Nirvana - Rape me You hear that, girls? Lenke til kommentar
Axes Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hu jeg snart blir sammen med elsker å knulle, problemet er bare at jeg er jomfru. Vettaf hvordan det skal gå, kommer vanligvis etter 1-2 min runking når jeg er veldig kåt, kommer til å få utløsning mens hu kler av seg 6349744[/snapback] Hvordan kan du vite dette? tenk om hun sier det bare ? men uansett, dere er ikke sammen enda. Da dere starter et nytt forhold må dere starte fra scratch. 6350265[/snapback] Tror faktisk hun er jomfru, ikke første gangen hun juger! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Tror denne tråden kan forandre navn fra Crawford's store Sex Tråd! til Crawford's store runke Tråd! "Onani er sex med den du virkelig elsker." Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Hu jeg snart blir sammen med elsker å knulle, problemet er bare at jeg er jomfru. Vettaf hvordan det skal gå, kommer vanligvis etter 1-2 min runking når jeg er veldig kåt, kommer til å få utløsning mens hu kler av seg 6349744[/snapback] Her er kvelden din: 1. Runk 2 ganger før på dagen! 2. Rett før du kommer Så klemmer du litt hardt under penishodet (dette stopper utløsningen) 3. Prøv og hold beina sammen(har hørt det hjelper) hehe:P om du kommer så er det naturens gang, hun har vel litt respekt.. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Pleier å ta meg god tid jeg også... skjønner ikke det der komme-etter-1-minutt-greiene. Joda, sikkert praktisk, men ikke så kos Det fremhevede ordet er viktig her. Spesielt på offentlige steder er tid en avgjørende faktor. Det kan lønne seg å spare på sprengkåtheten. 2 eksempler: * man er på "badeland" en kveld, alene med dama i boblebadet (men har pult eller runka tidligere på dagen), etter 20min runk og sug fortsatt ingen utløsning og da kommer det folk...* man kjører søndagstur med dama, hun runker deg mens du finser henne. Du holder på å eksplodere og leter febrilsk etter avstikkere hvor du kan stoppe bilen. Etter 30 min på veien, kjører du til siden, henter liggeunderlaget ( ) fra bagasjerommet og fyrer løs på musa. Showet er over på under par minutter og du kan avslappet kjøre videre Hadde det vart lenger ville du ha blitt spist opp av mygg Endret 23. juni 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
haarod Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Sikker på dette da HKoN-? Sjekka det ut eller? 6346029[/snapback] Mente ikke at det ikke går å få orgasme av anal stimulus, men at det "en fyr jeg kjenner"-trikset ikke går her Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Nå som skolen er ferdig må jeg selv ta initiativet (leif) til å møte noen jenter. Før møtes vi ofte på skolen etc. Hvordan skal jeg møte jenter nå? Jeg kjenner ingen som har ''lokalfester'' o.l så trenger noen råd. Ingen spesiell i sikte. Bor i Trondheim btw. (ironisk nok ble denne postet i sex tråden ) mvh. Lenke til kommentar
=-Evensen-= Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 thewiz, tror den posten passer bedre i Den store kjærlighets tråden Jeg har fått mye hjelp der, lag en ny post der du, da får du bedre svar på kjærlighet, i forhold til sex. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 thewiz, tror den posten passer bedre i Den store kjærlighets tråden Jeg har fått mye hjelp der, lag en ny post der du, da får du bedre svar på kjærlighet, i forhold til sex. 6369077[/snapback] okay! Takk Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 I natt fingra jeg ei jente for første gang Var ikke så stort som jeg hadde trodd egentlig, fikk ikke stå engang Men seff måtte 2 kamerater komme for å se og dermed ødelegge alt Lenke til kommentar
=-Evensen-= Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Å fingre en jente er for å glede henne, ikke for deg. Akkurat som om når du bor hos morra di. Du rydder stua for å glede hu, du er jo ikke så fan av det, men du gjør det for hu. Ihvertfall sånn jeg mener det er PS. + utrykket på dama er "priceless" Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Å fingre en jente er for å glede henne, ikke for deg. Akkurat som om når du bor hos morra di. Du rydder stua for å glede hu, du er jo ikke så fan av det, men du gjør det for hu. Ihvertfall sånn jeg mener det er PS. + utrykket på dama er "priceless" 6369116[/snapback] Like mye glede for meg, alltid drømt om fitte så :!: O rly? Hun trodde det var faren som kom Lenke til kommentar
=-Evensen-= Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hahaha, det er alltid morsomt Bortsett fra at det pleier å være morra mi som kommer, da blir hu enda reddere enn hvis faren hennes ville ha kommet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Å fingre en jente er for å glede henne, ikke for deg. Akkurat som om når du bor hos morra di. Du rydder stua for å glede hu, du er jo ikke så fan av det, men du gjør det for hu. Ihvertfall sånn jeg mener det er PS. + utrykket på dama er "priceless" 6369116[/snapback] Her snakker vi fingring, og du blander inn mødre. Kjenner du til Ødipuskomplekset? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Å fingre en jente er for å glede henne, ikke for deg. Akkurat som om når du bor hos morra di. Du rydder stua for å glede hu, du er jo ikke så fan av det, men du gjør det for hu. Ihvertfall sånn jeg mener det er PS. + utrykket på dama er "priceless" 6369116[/snapback] Her snakker vi fingring, og du blander inn mødre. Kjenner du til Ødipuskomplekset? 6369141[/snapback] Lenke til kommentar
=-Evensen-= Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Ikke ta det sånn da steffy Jeg brukte det som et eksempel. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Ikke ta det sånn da steffy Jeg brukte det som et eksempel. 6369157[/snapback] Du brukte mødre som et eksempel på å gi andre nytelse. Freud trodde ikke på tilfeldigheter, det gjør ikke jeg heller. Spørsmålet er hvorfor du brukte akkurat det eksempelet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg