Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Crawford's store Sex Tråd!

Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hu jeg snart blir sammen med elsker å knulle, problemet er bare at jeg er jomfru. Vettaf hvordan det skal gå, kommer vanligvis etter 1-2 min runking når jeg er veldig kåt, kommer til å få utløsning mens hu kler av seg  :confused:

6349744[/snapback]

Geezez. 1-2 min med runk er helvetes mye. Bruker ikke så mye mer enn 30-40 sek her. Alikevel er det ikke noe stress med for tidlig utløsning under sengeakten.

Bare ikke å stresse så jævlig. Ikke jokk så mye du klarer, men chill litt når du føler det kommer.

Jalla, trodde ikke du var jomfru ass. Eller, jo, egentlig :)

Lenke til kommentar
Hu jeg snart blir sammen med elsker å knulle, problemet er bare at jeg er jomfru. Vettaf hvordan det skal gå, kommer vanligvis etter 1-2 min runking når jeg er veldig kåt, kommer til å få utløsning mens hu kler av seg  :confused:

6349744[/snapback]

Geezez. 1-2 min med runk er helvetes mye. Bruker ikke så mye mer enn 30-40 sek her. Alikevel er det ikke noe stress med for tidlig utløsning under sengeakten.

Bare ikke å stresse så jævlig. Ikke jokk så mye du klarer, men chill litt når du føler det kommer.

6354425[/snapback]

Lol. Dere burde seriøst trene på å holde ut lenger. 30 sek kan du jo ikke klare å få den hard på en gang? Runk bruker jeg akkurat hvor lang tid jeg vil på, alt ettersom hvor lenge jeg gidder. Sengekos i edru tilstand det samme, men er jeg full er det ofte det ikke går i det hele tatt..

Endret av Feh
Lenke til kommentar

6349744[/snapback]

6354425[/snapback]

Lol. Dere burde seriøst trene på å holde ut lenger. 30 sek kan du jo ikke klare å få den hard på en gang? Runk bruker jeg akkurat hvor lang tid jeg vil på, alt ettersom hvor lenge jeg gidder. Sengekos i edru tilstand det samme, men er jeg full er det ofte det ikke går i det hele tatt..

6355868[/snapback]

Er mulig å bruke lang tid ja, men nå snakker jeg om når man er sprengkåt og gjerne vil komme fort. Da synes jeg 1-2 min er mye.

Lenke til kommentar

Kan være lurt å trene opp utholdenheten, så har du litt mer enn 4 sek å stille opp med :)

Jeg fikk helt motsatt opplegg av hva som er ''normalt'' første gang jeg sex, jeg klarte ikke å komme... jeg sleit skikkelig, var jo helt utslitt på slutten...totalt sett så holdt vi på rundt en time før jeg klarte å komme...hu begynte å bli litt lei trur jeg :p

Lenke til kommentar
haha stress vettu ;)  veldig morsomt :p bra du ikek fikk angst da, og ikke fikk den opp i det hele tatt :p

6360041[/snapback]

heh, nei, klarte t.o.m å spøke med det, dama mente det var ett luksus-problem :p, er vel egentlig ganske sant det.

Kan være lurt å trene opp utholdenheten, så har du litt mer enn 4 sek å stille opp med :)

6359119[/snapback]

trodde jeg var på "den store treningstråden" :p

6360328[/snapback]

haha, er jo trening da ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg fikk helt motsatt opplegg av hva som er ''normalt'' første gang jeg sex, jeg klarte ikke å komme... jeg sleit skikkelig, var jo helt utslitt på slutten...totalt sett så holdt vi på rundt en time før jeg klarte å komme...hu begynte å bli litt lei trur jeg :p

6359119[/snapback]

Det er faktisk ganske vanlig dette også og har ofte med nerver å gjøre :) selv om det kan bli litt slitsomt og vondt etter hvert, for begge parter...

Og impetus90: Bare å være ærlig med at du er jomfru. Det er trolig at problemet forsvinner av seg selv ganske fort. Når man runker skal man jo bli fortest mulig ferdig, så det kan jo ikke sammenliknes helt.... Hvis det er virkelig ille finnes det ting som hjelper som kondomer med litt lokalbedøvende middel etc som gjør at du holder lengre, de selger de på kondomeriet. Durex Performa tror jeg de heter.

Lenke til kommentar
Når man runker skal man jo bli fortest mulig ferdig

6360715[/snapback]

whaa? :dontgetit: ..jeg fyrer opp luktelys og koser meg i mangfoldige timer når jeg først setter i gang... er jeg unormal? :ermm:

6360871[/snapback]

Neiiida. Jeg har kaffepauser og sånn jeg.

6360914[/snapback]

Hahaha, latter!

--

Jeg har endelig fått ganske god kontroll over når jeg vil være ferdig eller ikke, det er digg. Slipper man at det blir sånn *runke i 30 sek* - og komme i frustrasjon. :)

Lenke til kommentar

6360715[/snapback]

whaa? :dontgetit: ..jeg fyrer opp luktelys og koser meg i mangfoldige timer når jeg først setter i gang... er jeg unormal? :ermm:

6360871[/snapback]

Pleier å ta meg god tid jeg også... skjønner ikke det der komme-etter-1-minutt-greiene. Joda, sikkert praktisk, men ikke så kos :p

Tror denne tråden kan forandre navn fra

til

Crawford's store runke Tråd!

6362388[/snapback]

Nei, trenger vi det? Solosex er sex det også :p

Lenke til kommentar

6360715[/snapback]

6360871[/snapback]

Pleier å ta meg god tid jeg også... skjønner ikke det der komme-etter-1-minutt-greiene. Joda, sikkert praktisk, men ikke så kos :p

Tror denne tråden kan forandre navn fra

til

Crawford's store runke Tråd!

6362388[/snapback]

Nei, trenger vi det? Solosex er sex det også :p

6362757[/snapback]

Runking er jo sextrening og :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...