Dotten Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 vil si at i ung alder er det bedre og knulle løs og heller finne seg noe seriøst etterhvert! 6339185[/snapback] Det seriøse har ofte en tendens å finne deg når du ikke leter Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 Pøh, selvfølgelig tenker vi over det. Det er som når damene tar av seg bh'en. Selvfølgelig tenker guttene "hm. er det slik de ser ut". Det betyr ikke at det spiller noen stor rolle, men vi legger jo merke til det. Jeg gjør i hvert fall. Gjør ikke du Mirann? 6347414[/snapback] Har ikke for vane å tenke over puppene til damene, nei Nei, seriøst! Jeg er jomfru og har aldri sett en penis Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 en ting er å være jomfru... men det med penisen, aldri sett en ? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 vil si at i ung alder er det bedre og knulle løs og heller finne seg noe seriøst etterhvert! 6339185[/snapback] Det seriøse har ofte en tendens å finne deg når du ikke leter 6347612[/snapback] så vidt jeg har fått med meg fikk du barn i russetiden :!: the way to go Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Hu jeg snart blir sammen med elsker å knulle, problemet er bare at jeg er jomfru. Vettaf hvordan det skal gå, kommer vanligvis etter 1-2 min runking når jeg er veldig kåt, kommer til å få utløsning mens hu kler av seg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Hu jeg snart blir sammen med elsker å knulle, problemet er bare at jeg er jomfru. Vettaf hvordan det skal gå, kommer vanligvis etter 1-2 min runking når jeg er veldig kåt, kommer til å få utløsning mens hu kler av seg 6349744[/snapback] Når du blir veldig kåt, så er det bare å løpe inn på do og runke ferdig, for så å løpe ut igjen og fortsette. Nemo problemo. Jeg hadde forklart at det er den første gangen din, så senkes forventningene. Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Hadde ei jente på besøk tidligere i dag og det gikk jo som det pleier å gå det. Og mens vi (hu) lå og koste etter akten glapp det ut av hu at det var den beste sex'en hu hadde hatt på lenge. Sånt er koselig Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Hu jeg snart blir sammen med elsker å knulle, problemet er bare at jeg er jomfru. Vettaf hvordan det skal gå, kommer vanligvis etter 1-2 min runking når jeg er veldig kåt, kommer til å få utløsning mens hu kler av seg 6349744[/snapback] Hmm, 1-2 minutter er litt kort ja, en ting du kan lære deg, er å ta en kort pause for å roe rekene litt, jeg kan gjerne holde på en 30-45 min når jeg onanerer slik. Når man er i gang med de "olympiske leker" derimot, er det litt vanskeligere å holde hodet kaldt, men å skifte stilling ofte hjelper iallefall meg å holde på litt lenger. Og tror du skal ta det rolig jeg, du framstiller jo henne nærmest som nymfoman her, hehe, og da er det nok i hennes beste interesse å "opplære deg" Og husk, første gangen din er neppe slik du forventer, men du må ikke gi opp av den grunn. Mulig andre gangen ikke stemmer heller, men når du først kommer inn i det, da er du i ett "point of no return" Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Hu jeg snart blir sammen med elsker å knulle, problemet er bare at jeg er jomfru. Vettaf hvordan det skal gå, kommer vanligvis etter 1-2 min runking når jeg er veldig kåt, kommer til å få utløsning mens hu kler av seg 6349744[/snapback] Hvordan kan du vite dette? tenk om hun sier det bare ? men uansett, dere er ikke sammen enda. Da dere starter et nytt forhold må dere starte fra scratch. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 ordner seg nok...berre ta noken små "pause" når du kjenner at det nermer seg, dokke kan også prøve å ligge på sida, da holder du ut lenger(min erfaring vertfall), og så prøv å ikkje tenk på at du må holde ut, for det hjelper ikkje=) Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Kondom gjør også ofte at ting tar litt lenger tid;) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Haha, hva med å bare si at du er jomfru? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Haha, hva med å bare si at du er jomfru? 6350924[/snapback] Det enkle er ofte det beste... Veit om en som sa han hadde hatt seg med mange.... og kom etter...tja... 1 dupp Lenke til kommentar
=-Evensen-= Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Det blir egentlig bare dumt da, alle som kjenner meg, vet at jeg bare har pult 1 dame, og de bryr seg ikke. Mye bedre å bare si det! Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 å komme på 3 dyppet skjedde meg for et halvt års sia..men da hadde ho gått å teasa meg sia dagen før, så flagget hadde gått opp og ned alvorlig mange ganger, så da eg ENDELIG slapp til så varte ikkje det lenge, gikk bra for ho egentlig, da ho tok det som et kompliment, men sånt er litt flaut vertfall når en normalt sett klarer alvorlig mykje meir=) Lenke til kommentar
=-Evensen-= Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Har ikke opplevd det der solefald, men kan nok tenke meg det! Lenke til kommentar
jonas123 Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 det værste som skjer er at du kommer fort, hun går i fra deg, men det beste er at du kan skryte til kompisene dine at du har dyppa'n. de driter jo i om du kom etter ett sek eller en time. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Hu jeg snart blir sammen med elsker å knulle, problemet er bare at jeg er jomfru. Vettaf hvordan det skal gå, kommer vanligvis etter 1-2 min runking når jeg er veldig kåt, kommer til å få utløsning mens hu kler av seg 6349744[/snapback] Sørg for å kjøpe en ekstra tykk kondom. Det hjelper betraklig. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Eller så bruker du verdens tåpeligste triks, og tar en ronk før dere puler. Da varer du lenger. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 men men:P vi er ilag no, humping alot:P and its good:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg