wewwen Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 crazykimmi = gammeldags. det er uansett mannen sin feil, ingen tvil. Hva om dama er full, men bare prepper på? prøv og ikke spis på to dager. Så får du noen til og spise yndlings maten din rett før deg.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Ja, folkeskikk og fornuft er bra stikkord! Men ofte er jo både gutten og jenta ustyrlig hvis de har fått nok i seg, og det bare skjer.. Men blir jo bare flaut i etterkant.. og det "glemmes" fort.. Men om det skjer ufrivillig fra en av de sin side er det HELT FYFY! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Er ingen "ære" i å ligge med en drita full jente... Hadde ikke hun gjort det edru, så la henne være. Irriterer meg over at det finnes så mange gutter der ute som skryter over slikt, når de egentlig burde skamme seg 6328302[/snapback] Du kan vel ikke vite om hun hadde gjort det edru eller ikke? Jeg ser ikke poenget med å vente til neste dag, for så å spørre om hun vil. Da tar vi heller sjansen 6328333[/snapback] Kjenner du jenten, å du VET hun aldri ville ha oppført seg slik om hun var edru. Du vet hun vil angre. Da syntes jeg det er slemt av deg som er( noenlunde) edru å bare kjøre på. Det er min mening.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Mulig jeg er bare gammeldags, eller jeg rett å slett er jente. Og har en litt annen mening enn de fleste her på forumet pga det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Er ingen "ære" i å ligge med en drita full jente... Hadde ikke hun gjort det edru, så la henne være. Irriterer meg over at det finnes så mange gutter der ute som skryter over slikt, når de egentlig burde skamme seg 6328302[/snapback] Du kan vel ikke vite om hun hadde gjort det edru eller ikke? Jeg ser ikke poenget med å vente til neste dag, for så å spørre om hun vil. Da tar vi heller sjansen 6328333[/snapback] Kjenner du jenten, å du VET hun aldri ville ha oppført seg slik om hun var edru. Du vet hun vil angre. Da syntes jeg det er slemt av deg som er( noenlunde) edru å bare kjøre på. Det er min mening.. 6328379[/snapback] Hvis tilfellet er slikt at: a. du er edru b. hun er full c. du vet med sikkerhet at hun ikke liker deg ellers, men er full og kåt nå så skal jeg heller gå med på det, men det var en svært spesifikk situasjon. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Mulig jeg er bare gammeldags, eller jeg rett å slett er jente. Og har en litt annen mening enn de fleste her på forumet pga det. 6328388[/snapback] Jenter har ofte en tendens til å mene at det er guttens skyld når fyllesex har funnet sted.. Hvorfor skal jentene være så uskyldig ? Alt er ikke snakk om voldtekt.. Dette er ikke mot deg altså, men mot jenter som har den formening generelt Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Er bare mange tilfeller der gutter velger å ta sjansen enn å være litt grei å la henne være. Syntes bare at vist man er i tvil så ligger man unna.. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Jenter har ofte en tendens til å mene at det er guttens skyld når fyllesex har funnet sted.. Hvorfor skal jentene være så uskyldig ? usedvanlige kloke ord..... har blitt lurt i fylla flere ganger jeg med damer jeg aldrig hadde putta den i i edru tilstand. og det var deres feil Endret 17. juni 2006 av leifeinar Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Er bare mange tilfeller der gutter velger å ta sjansen enn å være litt grei å la henne være. Syntes bare at vist man er i tvil så ligger man unna.. 6328437[/snapback] Det er klart, litt enig med steffyboy.. Det skal EN DEL TIL for at det skal bli en voldtekt.. Det er få voldtekter i forhold til "uskyldige fylleknull" som generelt er frivillig i beruset tilstand.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Mulig jeg er bare gammeldags, eller jeg rett å slett er jente. Og har en litt annen mening enn de fleste her på forumet pga det. 6328388[/snapback] Jenter har ofte en tendens til å mene at det er guttens skyld når fyllesex har funnet sted.. Hvorfor skal jentene være så uskyldig ? Alt er ikke snakk om voldtekt.. Dette er ikke mot deg altså, men mot jenter som har den formening generelt 6328429[/snapback] Det har du nok sikkert rett på. Er nok feilaktig skyld på begge sider der. Men så er vel jenter generelt mye mer opptatt av å opprettholde et godt rykte. Og kanskje vist man ender opp i en slik situasjon så er det "lettere" å si det var gutten sin skyld, enn at folk skal tro man er hore. Blir man stemplet som billig, så er man alltid billig. Urettferdig seff, feil måte å løse det på, ja. Men sånn er det no. Sier ikke at det alltid er slik, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Er bare mange tilfeller der gutter velger å ta sjansen enn å være litt grei å la henne være. Syntes bare at vist man er i tvil så ligger man unna.. 6328437[/snapback] Det er klart, litt enig med steffyboy.. Det skal EN DEL TIL for at det skal bli en voldtekt.. Det er få voldtekter i forhold til "uskyldige fylleknull" som generelt er frivillig i beruset tilstand.. 6328461[/snapback] Enig der. Men det jeg skrev før. Som man kunne bruke som en god regel gjelder jo seff for begge kjønn. Jenter kan gjøre feil her å.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Det har du nok sikkert rett på. Er nok feilaktig skyld på begge sider der. Men så er vel jenter generelt mye mer opptatt av å opprettholde et godt rykte. Og kanskje vist man ender opp i en slik situasjon så er det "lettere" å si det var gutten sin skyld, enn at folk skal tro man er hore. Blir man stemplet som billig, så er man alltid billig. Urettferdig seff, feil måte å løse det på, ja. Men sånn er det no. Sier ikke at det alltid er slik, bare så det er sagt. Så sant som det går ann å få det omtrent! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Tror ikke det finnes ett fasit svar på noen av disse spørsmålene. Kan kan ikke legge all skylden på verken mannen eller kvinnen. Er ikke så enkelt. Folkeskikk og en dose fornuft FTW. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 sant det, i mange tilfeller "skjer det bare" utenom at noen av partene tenker noe særlig på hva de driver med.. Sånnt som skjer i fylla.. aka. fylla har skylla. Men det er jaggu skummelt å sitte her å skrive i søvne.. Føler jeg bare skriver piss,og skriver det samme oppigjen og oppigjen ;p (god natt mao ) Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Har endelig møtt en jente nå.. Jomfru helt til jeg ble 17 år gammel Det er ikke så ille da, trodde jeg skulle ende opp som en 50 år gammal jomfru. Aldri følt meg bedre Men er det normalt at jenter stønner så sinnsykt? Ble nesten litt flau. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Noen stønner mye, andre lite. Begge deler er vel like normalt. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 lurer på å stusse busken nå... vokst vilt helt til nå noen tips til å trimme jungelen? bare å ta saksa å kjøre på, eller barbermaskin? P.S: vil ikke ha helt glatt. vil ha igjen litt. "kort på siden og litt lengre på toppen takk " finns det kjønnshårfriør? :!: Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Klippe med saks der du vil ha det litt lengre, også gå over med høvel etterpå på de stedene du vil ta helt bort? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 hva er best? glattbarbert pung, eller litt hår? tror jeg går for litt hår... men gjør det ikke nå, er for trøtt. kan risikere å klippe bort noe Lenke til kommentar
ttd Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Glattbarbert er best. Litt hår er minst stress. Utrolig deilig å bli suttet på ballene med nystusset hår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg