Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var 15 første gang... Når det gjelder stillinger synes jeg faktisk misjonær stillingen er ganske god, selv om den er litt "standard". Jeg liker den fordi man kan se på partneren sin og kysse, holde rundt hverandre mens man holder på.. Sex er ikke like "fint" når man bare fyrer løs uten å tenke på hvem man gjør det men eller hvorfor man egentlig gjør det :p

Lenke til kommentar
Syns det er digg når dama ligger på magen, og gutten, dvs meg, ligger på ryggen hennes og puttern inn, (ikke i rompa, riktige stedet) :p

5564011[/snapback]

 

Tror den stillingen står høyt hos de fleste jenter siden penis treffer bedre på den plassen "en tomme inn", "en tomme opp".

 

Dama setter veldig pris på den. :)

Lenke til kommentar

Kjæresten min glemmer hele tiden å låse døren. Eller han sier at han har låst fordi han ikke vil gå ut av sengen. Altså..jah..då e det jo nødt til å gå gale. Så ene gangen kom lillebroren hans inn..uff. Trodde det var stefaren hans. Holdt på å få slag :!:

Håper på at gutten e for liten til å skjønne ka vi drev med... :innocent:

 

Hm...den siste stillingen så grei ut. Bare ligge og slappe av :p

Lenke til kommentar

Hej hej, gutta. Jeg trenger tips og råd!

 

 

Jeg er i en meget skummel situasjon da jeg over lengre tid har prøvd å overtale min bedre halvdel til å gi analsex en sjanse. Problemet er som så at jeg på en eller annen måte klarte å la meg overtales til å prøve det selv først!! Jeg vet ikke hvordan hun klarte det, men jeg har nå altså sagt til henne at det ikke kan være så ille som hun tror det er, og hun klarte å vri det til at jeg gjerne kunne prøve det først hvis jeg ville ha det med henne! :ohmy:

 

Da det gikk inn for meg hva jeg hadde snakket meg inn i, innså jeg at dette kan bli meget skummelt for meg. :o

 

Min bedre halvdel har i dag vært i sentrum og kjøpt en GIGANTISK strap-on som hun mener at jeg 'seff burde kunne få plass til inni der'!! Jeg kikket litt på pakken tidligere og det sto at det var en "black mambo-sized 9" veined strap-on dildo that is sure to leave your partner dying for more"!! Hjelp? Hva i all verden skal jeg gjøre?

 

Avtalen var at hvis jeg klarte å ta hele tingen uten å foretrekke en negativ mine, så ville hun la meg få pløye den proverbiale åkeren. :dribble: Problemet er jo selvsagt det at da jeg testet terrenget før i dag fikk jeg såvidt plass til to fingre i utgangshullet. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan takle denne situasjonen? Utfeigning er selvsagt ikke et alternativ på dette stadiet.

 

Hva kan jeg bruke som glidemiddel? Hvordan kan jeg få mest nytelse ut av dette? Er det noen andre menn som har egne erfaringer å komme med når det gjelder anal stimulanse?

 

Takk for svar,

GunslingahGurrrl.

 

 

(Ja, jeg er en mann selv om jeg har et noe merkelig nick. ;))

Lenke til kommentar
Teller det som å ha gjort det hvis jeg ikke fikk fullført det?

 

Jeg var veldig beruset nå i høst og møtte en jente jeg hadde snakket med lenge. Var 15 da. 16 nå. Gikk rett bort til henne, klina litt og dro av henne buksa i et smug. Så begynte vi. Husker at hun sugde meg en god del, og at jeg fingra/slikka henne en god del. Var så beruset og hadde problem med å få kuken inni. Vi lå i helt feil stilling og det var veldig vanskelig og komme til.

Fullførte det ikke og senere spydde jeg mye osv osv.

 

Men betyr det at jeg har gjort det da?

5564616[/snapback]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...