Mar1us Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) gpunkt er indre, klitoris er ytre orgasme altså men eg spør om gpunkt ytre har eg gitt ho mange ganger med tunga og litt forskjelligt.. 6266562[/snapback] tja, det er jo utfordrende å oppnå.. du må liksom vite om det før du oppdager det, for å si det sånn.. Men det går an å manuelt stimulere g-punktet, og det er jo enkleste måten å forstå hvordan det virker. Hvis hun ligger på rygg med lårene oppover, er det 5-10 cm inn, langs oversiden. Du merker at det er ruglete, så er det bare å børne på langs det som er ruglete.. Og etterhvert skjønner du åssen det funker. Negler er vondt, og noen damer syns det er vondt. Kan jo være lurt å være forsiktig første gangene så hun ikke får noia. Fant en arti teknikk noen uker siden, går ut i fra misjonær med anklene på skuldra. I stedet for å gå inn og ut, prøv å løfte henne opp og ned mens du er dypt inni. Madrass med dype fjærer og sprett er en fordel.. Det hun får da er ikke klitoris-orgasme EDIT: Altså, hennes ankler på hans skuldre. Blir vanskelig å få sine egne ankler opp dit, men sletts ikke umulig. Endret 8. juni 2006 av Mar1us Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 så er det bare å børne på langs det som er ruglete.. 6266639[/snapback] :!: Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) G-punktet er ikkje akkuratt vansklig å finne,ho er første eg ikkje har gitt orgasme:/ men det må man no alltids få til, funker bra den stillinga ja, bruker den ofte, er MEGET godt... Endret 9. juni 2006 av Solefald Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Mar1us, om du ser bort fra den "burninga", så er du kanskje på rett plass Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) kva dere damer meiner er drømme vorspielet da? Endret 9. juni 2006 av Solefald Lenke til kommentar
ttd Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Spørre om hun har lyst til å kaste et blikk på den før trøkkinga begynner. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) heh..det var jo eit saklig og konstruktivt svar Endret 9. juni 2006 av Solefald Lenke til kommentar
applemania Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Var det en tilfeldig tur i skogen? eller en baktankte ved det hele ? 6266092[/snapback] Var faktisk en spontan handling, vi skulle bare gå tur siden jeg har mast siden i fjor sommer (han gidder aldri å gå tur i marka med meg). Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Var det en tilfeldig tur i skogen? eller en baktankte ved det hele ? 6266092[/snapback] Var faktisk en spontan handling, vi skulle bare gå tur siden jeg har mast siden i fjor sommer (han gidder aldri å gå tur i marka med meg). 6267061[/snapback] Ikke nå mer Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hehe... ja, han er nok LITT mer interessert i "tur" nå ja Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hehe... ja, han er nok LITT mer interessert i "tur" nå ja 6269193[/snapback] Ingen dame som vil ha med meg på tur i skauen. ... *deppemodus* Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) hei, det er en gutt på 25 år jeg kjenner som får orgasme av anal stimulus. Han lurer på om det normalt. Dama hans får også det ved samme ytre sansepåvirkning forresten Endret 8. juni 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 hei, det er en gutt på 25 år jeg kjenner som får orgasme av anal stimulus. Han lurer på om det normalt. Dama hans får også det ved samme ytre sansepåvirkning forresten 6269895[/snapback] det går fint det. 5-7 cm innefor "ringen" ligger prostata og ved å stimulere den kan menn lett få orgasme. denne skal vistnok være kraftigere enn orgasmen en får ved masturmering og7eller samleie.... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 hei, det er en gutt på 25 år jeg kjenner som får orgasme av anal stimulus. Han lurer på om det normalt. Dama hans får også det ved samme ytre sansepåvirkning forresten 6269895[/snapback] det går fint det. 5-7 cm innefor "ringen" ligger prostata og ved å stimulere den kan menn lett få orgasme. denne skal vistnok være kraftigere enn orgasmen en får ved masturmering og7eller samleie.... 6269976[/snapback] Hørtes som tatt rett ut av Juntafil på p3 eller klaraklok.no haha. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Personlig har jeg ikke sansen for brunøyet. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) skal visst vere godt, bedre enn vanlig orgasme, og den er himmelsk, så da er eg nyskjerrig på kor god den faktisk er, men det har ikkje akkuratt samme sjarmen som vanlig sex men.. Endret 9. juni 2006 av Solefald Lenke til kommentar
ttd Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) det går fint det. 5-7 cm innefor "ringen" ligger prostata og ved å stimulere den kan menn lett få orgasme. denne skal vistnok være kraftigere enn orgasmen en får ved masturmering og/eller samleie.... 6269976[/snapback] Hørtes som tatt rett ut av Juntafil på p3 eller klaraklok.no haha. 6270912[/snapback] Vel, ja? Det stemmer. Personlig har jeg ikke sansen for brunøyet. 6271249[/snapback] En setning helt meningsløs informasjon. Skriv noe mer om du først tar deg bryet med å trykke på "svar". skal visst vere godt , bedre enn vanlig orgasme, og den er himmelsk, så da er eg nyskjerrig på kor god den faktisk er hehe, det har ikkje akkuratt samme sjarmen som vanlig sex men..hehe 6271543[/snapback] Hva med å gjøre postene dine litt mer ryddige? Mindre "hehe" og [insert random smiley]. Jeg har ikke fått orgasme utelukkende av prostatastimuli, men kan bekrefte at det er utrolig behagelig å få den stimulert. Både alene og med partner. Og det med vanlig sex? Jo mer du prøver, jo lengre vil du pushe grensene og flytte referansepunktet "vanlig sex". Jeg synes rimming, analt og binding er "normalt". Hva synes du er normalt? Endret 8. juni 2006 av Nemo} Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) skal visst vere godt , bedre enn vanlig orgasme, og den er himmelsk, så da er eg nyskjerrig på kor god den faktisk er hehe, det har ikkje akkuratt samme sjarmen som vanlig sex men..hehe 6271543[/snapback] Hva med å gjøre postene dine litt mer ryddige? Mindre "hehe" og [insert random smiley]. Jeg har ikke fått orgasme utelukkende av prostatastimuli, men kan bekrefte at det er utrolig behagelig å få den stimulert. Både alene og med partner. Og det med vanlig sex? Jo mer du prøver, jo lengre vil du pushe grensene og flytte referansepunktet "vanlig sex". Jeg synes rimming, analt og binding er "normalt". Hva synes du er normalt? 6271944[/snapback] Jeg leser ikke hans poster. Skriver jo tre-fire "" på en linje. Angående normalt.. Vel.. Hva enn partneren og du er sikker på er vel "normalt".. teit å basere seg på andres sengenormer. Edit: det var da fælt til rot. Endret 8. juni 2006 av Hodedeler Lenke til kommentar
Axes Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 16 år, og har ikke hatt meg, venter til det bare skjer jeg, men jeg har vell nesten gjort alt annet enn å pule (nei, ikke anal sex, rompehullslikking, og alt annet fetisj som dere tenker på). Men det kommer snart, har vært nær ett par ganger. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Bare å dra på bygdefest, der får du deg no vøtt X] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg