Dorian Gray Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 men er det sånn at de som onannerer mye har en fordel ovenfor første gang me sex, da de er vandt med at huden er dratt tilbake osv? 6246827[/snapback] Hvilken fordel er det? Den første gangen oppdager man at sex og onani ligner egentlig ikke så mye, så det er ikke så mye å tjene på det. Den eneste fordelen jeg kan komme på er hvis man har øvd seg på å utsette orgasme ved hjelp av mental forberedelse. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Den første gangen oppdager man at sex og onani ligner egentlig ikke så mye, så det er ikke så mye å tjene på det. 6246965[/snapback] Ikke ligner? Begge deler handler jo om å oppnå personlig orgasme på kortest mulig tid Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Den første gangen oppdager man at sex og onani ligner egentlig ikke så mye, så det er ikke så mye å tjene på det. 6246965[/snapback] Ikke ligner? Begge deler handler jo om å oppnå personlig orgasme på kortest mulig tid 6248934[/snapback] hehe, synes du det? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Ikke ligner? Begge deler handler jo om å oppnå personlig orgasme på kortest mulig tid 6248934[/snapback] :!: Javel? Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 men er det sånn at de som onannerer mye har en fordel ovenfor første gang me sex, da de er vandt med at huden er dratt tilbake osv? 6246827[/snapback] hehe, http://klara-klok.no der står det altfor mye om slike ting Enjoy! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Ikke ligner? Begge deler handler jo om å oppnå personlig orgasme på kortest mulig tid 6248934[/snapback] :!: Javel? 6249091[/snapback] Alt for lite bangbare folk her altså:-PPP Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Den første gangen oppdager man at sex og onani ligner egentlig ikke så mye, så det er ikke så mye å tjene på det. 6246965[/snapback] Ikke ligner? Begge deler handler jo om å oppnå personlig orgasme på kortest mulig tid 6248934[/snapback] hehe, synes du det? 6249063[/snapback] Endret 5. juni 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 I går gikk kjæresten og jeg en tur i skogen, og vi ble tatt av sommerkåtheten og hadde oss ute. Det var utrolig herlig, men har nå mange myggstikk oppover lårene og i nakken; ja, egentlig overalt. I tillegg fikk jeg helt panikk da vi skulle ned fordi jeg trodde jeg så en huggorm, så har skrapet opp hele leggen. Alt dette bare for et knull i det fri. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 kanskje eg skal prøve det der i helga:P Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Finnes svingersklubb for single ? Lenke til kommentar
araziel Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Finnes svingersklubb for single ? 6266034[/snapback] Er du en singel herremann må du vel gjerne betale i dyre dommer tho. Av en eller annen grunn er det ofte problemer med for mange menn på slike steder, hm, i wonder why Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 I går gikk kjæresten og jeg en tur i skogen, og vi ble tatt av sommerkåtheten og hadde oss ute. Det var utrolig herlig, men har nå mange myggstikk oppover lårene og i nakken; ja, egentlig overalt. I tillegg fikk jeg helt panikk da vi skulle ned fordi jeg trodde jeg så en huggorm, så har skrapet opp hele leggen. Alt dette bare for et knull i det fri. 6264341[/snapback] Var det en tilfeldig tur i skogen? eller en baktankte ved det hele ? Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 hmm:P korleis skal eg overtale dama til å vere med på tur i skogen uten bikkja henna:P? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg har et spørsmål! Kan hende det er stilt før, men det gadd jeg søren ikke sjekke Hvem tror dere har sex først, de som onanerer mye, eller de som onanerer lite? Vil ha begrunnelse for svaret! 6235861[/snapback] Jeg tror ikke det har sammenheng i det hele tatt. 6237881[/snapback] Nja.. Jeg mener det var gjort en "undersøkelse" på dette. De fant ut at de som begynte tidligere, var mer frampå når det gjaldt sex enn de som hadde hendene litt mer i ro, fikk i snitt sex litt før. Jeg har dessverre ikke noen kilde.. vel.. jeg driter i det egentlig. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 hmm:P korleis skal eg overtale dama til å vere med på tur i skogen uten bikkja henna:P? 6266281[/snapback] Den er vel ikke noe hinder? Bare fest den til et tre. Jeg vet om noen som har gjort det Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 hmm:P korleis skal eg overtale dama til å vere med på tur i skogen uten bikkja henna:P? 6266281[/snapback] Den er vel ikke noe hinder? Bare fest den til et tre. Jeg vet om noen som har gjort det 6266306[/snapback] Publikum ? Hva om hunden sliter seg løs og vil være med ? Da hadde det blitt liv da ! :!: Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 hehe:P den hunde er litt ekstrem:P hehe..menne får vel binde den fast:P hehe =) Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 dama sa noken greier hindagen: at det er vanvittig få damer som får indre orgasme, ved stimulanse av g-punkt. men det er ytre orgasme.. noken damer som kan bekrefte, det eg har hørt er at ca 40% av damer aldri får orgasme.. Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) dama sa noken greier hindagen: at det er vanvittig få damer som får indre orgasme, ved stimulanse av g-punkt. men det er ytre orgasme..noken damer som kan bekrefte, det eg har hørt er at ca 40% av damer aldri får orgasme.. 6266358[/snapback] g-punkts eller klitoris? Begge deler ser for øvrig veldig digg ut ovenfra :!: EDIT: Spør om det far 40/60 på klitoris/g-punkt/begge Endret 8. juni 2006 av Mar1us Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) gpunkt er indre, klitoris er ytre orgasme altså,men eg spør om gpunkt,ytre har eg gitt ho mange ganger med tunga og litt forskjelligt.. Endret 9. juni 2006 av Solefald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg