Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!

Mattlakk

Anbefalte innlegg

men er det sånn at de som onannerer mye har en fordel ovenfor første gang me sex, da de er vandt med at huden er dratt tilbake osv?

6246827[/snapback]

Hvilken fordel er det? Den første gangen oppdager man at sex og onani ligner egentlig ikke så mye, så det er ikke så mye å tjene på det. Den eneste fordelen jeg kan komme på er hvis man har øvd seg på å utsette orgasme ved hjelp av mental forberedelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den første gangen oppdager man at sex og onani ligner egentlig ikke så mye, så det er ikke så mye å tjene på det.

6246965[/snapback]

Ikke ligner? Begge deler handler jo om å oppnå personlig orgasme på kortest mulig tid :shrug:

Lenke til kommentar
Den første gangen oppdager man at sex og onani ligner egentlig ikke så mye, så det er ikke så mye å tjene på det.

6246965[/snapback]

Ikke ligner? Begge deler handler jo om å oppnå personlig orgasme på kortest mulig tid :shrug:

6248934[/snapback]

hehe, synes du det?

Lenke til kommentar

6246965[/snapback]

6248934[/snapback]

hehe, synes du det?

6249063[/snapback]

schwimmer_sarcasm.jpg

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

I går gikk kjæresten og jeg en tur i skogen, og vi ble tatt av sommerkåtheten og hadde oss ute. Det var utrolig herlig, men har nå mange myggstikk oppover lårene og i nakken; ja, egentlig overalt. I tillegg fikk jeg helt panikk da vi skulle ned fordi jeg trodde jeg så en huggorm, så har skrapet opp hele leggen. Alt dette bare for et knull i det fri. ;)

Lenke til kommentar
I går gikk kjæresten og jeg en tur i skogen, og vi ble tatt av sommerkåtheten og hadde oss ute. Det var utrolig herlig, men har nå mange myggstikk oppover lårene og i nakken; ja, egentlig overalt. I tillegg fikk jeg helt panikk da vi skulle ned fordi jeg trodde jeg så en huggorm, så har skrapet opp hele leggen. Alt dette bare for et knull i det fri.  ;)

6264341[/snapback]

Var det en tilfeldig tur i skogen? eller en baktankte ved det hele ? :p

Lenke til kommentar
Jeg har et spørsmål! Kan hende det er stilt før, men det gadd jeg søren ikke sjekke :p

Hvem tror dere har sex først, de som onanerer mye, eller de som onanerer lite? Vil ha begrunnelse for svaret!

6235861[/snapback]

Jeg tror ikke det har sammenheng i det hele tatt.

6237881[/snapback]

Nja.. Jeg mener det var gjort en "undersøkelse" på dette. De fant ut at de som begynte tidligere, var mer frampå når det gjaldt sex enn de som hadde hendene litt mer i ro, fikk i snitt sex litt før. Jeg har dessverre ikke noen kilde.. vel.. jeg driter i det egentlig.

Lenke til kommentar
hmm:P korleis skal eg overtale dama til å vere med på tur i skogen uten bikkja henna:P?

6266281[/snapback]

Den er vel ikke noe hinder? Bare fest den til et tre. Jeg vet om noen som har gjort det :wee:

6266306[/snapback]

Publikum ?

Hva om hunden sliter seg løs og vil være med ?

Da hadde det blitt liv da !

:!:

Lenke til kommentar
dama sa noken greier hindagen: at det er vanvittig få damer som får indre orgasme, ved stimulanse av g-punkt. men det er ytre orgasme..

noken damer som kan bekrefte, det eg har hørt er at ca 40% av damer aldri får orgasme..

6266358[/snapback]

g-punkts eller klitoris? Begge deler ser for øvrig veldig digg ut ovenfra :!:

EDIT: Spør om det far 40/60 på klitoris/g-punkt/begge

Endret av Mar1us
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...