Forumforumforum Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Gå på Bearshare, der ligger den Houston videoen Man blir hvertfall ikke mye trang av å føde :!: 6230315[/snapback] Man er ikke mye trang rett etter du har fødet nei, men musa fikser seg selv. Strammeste dama jeg noensinne har hatt sex med har ett barn. Hele tingen med å være trang har noe med knipemusklene til dama å gjøre. 6230343[/snapback] Det er samt.. Om man ikke trener de, eller trener de opp kan man bli slapp som bare det.. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Jeg har et spørsmål! Kan hende det er stilt før, men det gadd jeg søren ikke sjekke Hvem tror dere har sex først, de som onanerer mye, eller de som onanerer lite? Vil ha begrunnelse for svaret! Endret 3. juni 2006 av anietsoj Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Jeg har et spørsmål! Kan hende det er stilt før, men det gadd jeg søren ikke sjekke Hvem tror dere har sex først, de som onanerer mye, eller de som onanerer lite? 6235861[/snapback] Lite.. Edit: Vet ikke hvorfor jeg tror det, men har en følelse på det Endret 3. juni 2006 av Lar5 Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg har et spørsmål! Kan hende det er stilt før, men det gadd jeg søren ikke sjekke Hvem tror dere har sex først, de som onanerer mye, eller de som onanerer lite? Vil ha begrunnelse for svaret! 6235861[/snapback] Trur ikke det har no å si, men de som onanerer mere har jo ett bedre utgangspunkt, sånn i forhold til hvordan sexen blir. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Virker kanskje mindre desperat om man ikke er overkåt hele tiden. Men så blir det kanskje ikke mye tid til damer/menn om man sitter hjemme og onanerer hele dagen heller.. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Virker kanskje mindre desperat om man ikke er overkåt hele tiden. Men så blir det kanskje ikke mye tid til damer/menn om man sitter hjemme og onanerer hele dagen heller.. 6235933[/snapback] Men man får desto større høyrearmer. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg tror at de som runker lite, fortere ville hatt sex hvis de bli sammen med noen. De som runker mye vil kanskje ikke ha "behov" for å ha sex. Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg tror at de som runker lite, fortere ville hatt sex hvis de bli sammen med noen. De som runker mye vil kanskje ikke ha "behov" for å ha sex. 6236803[/snapback] Jeg tror nå det går andre veien på en måte.. At etter at du har fått fast partner og så mye sex dere orker, kuttes onani mer og mer. Før tror jeg ikke det har noe særlig å si. Man gleder seg til noe :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg har et spørsmål! Kan hende det er stilt før, men det gadd jeg søren ikke sjekke Hvem tror dere har sex først, de som onanerer mye, eller de som onanerer lite? Vil ha begrunnelse for svaret! 6235861[/snapback] Jeg tror ikke det har sammenheng i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg har et spørsmål! Kan hende det er stilt før, men det gadd jeg søren ikke sjekke Hvem tror dere har sex først, de som onanerer mye, eller de som onanerer lite? Vil ha begrunnelse for svaret! 6235861[/snapback] Veldig mange jenter begynner (merkelig nok) ikke med onani før etter de har hatt sex. Gudene vet hvorfor. Graden av onani har vel mer med hvor mye man har å gjøre på til enhver tid Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg har et spørsmål! Kan hende det er stilt før, men det gadd jeg søren ikke sjekke Hvem tror dere har sex først, de som onanerer mye, eller de som onanerer lite? Vil ha begrunnelse for svaret! 6235861[/snapback] Trur ikke det har no å si, men de som onanerer mere har jo ett bedre utgangspunkt, sånn i forhold til hvordan sexen blir. 6235909[/snapback] Hvorfor er den bedre for de som har onanert mye? Stor forskjell på sex og onanering? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Hvorfor er den bedre for de som har onanert mye? Stor forskjell på sex og onanering? 6242060[/snapback] Man blir jo mer kjent med seg selv og vet mer hva en liker når man onanerer. Og det er jo en fordel Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Hvorfor er den bedre for de som har onanert mye? Stor forskjell på sex og onanering? 6242060[/snapback] Man blir jo mer kjent med seg selv og vet mer hva en liker når man onanerer. Og det er jo en fordel 6242159[/snapback] Da har jeg så store fordeler at alle andre som ikke har hatt sex før kan gå å legge seg. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Da har jeg så store fordeler at alle andre som ikke har hatt sex før kan gå å legge seg. 6242280[/snapback] He he Får håpe hun du skal ha sex med og har samme erfaring da Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Da har jeg så store fordeler at alle andre som ikke har hatt sex før kan gå å legge seg. 6242280[/snapback] He he Får håpe hun du skal ha sex med og har samme erfaring da 6242289[/snapback] Hmm har ikke tenkt på det ennå faktisk. Man lærer så lenge man lever så. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Hmm har ikke tenkt på det ennå faktisk. Man lærer så lenge man lever så. 6242351[/snapback] Det ordner seg nok uansett, skal du se Endret 4. juni 2006 av Mirann Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Hmm har ikke tenkt på det ennå faktisk. Man lærer så lenge man lever så. 6242351[/snapback] Det ordner seg nok uansett, skal du se 6242376[/snapback] Hvem har sagt at jeg vil ha sex med en jente uansett kanskje jeg er homo. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Hvem har sagt at jeg vil ha sex med en jente uansett kanskje jeg er homo. 6242406[/snapback] Som sagt, det ordner seg nok uansett Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Hvem har sagt at jeg vil ha sex med en jente uansett kanskje jeg er homo. 6242406[/snapback] Som sagt, det ordner seg nok uansett 6242844[/snapback] Hehe Edit må kanskje legge til at jeg ikke er homo. Endret 4. juni 2006 av Lightningwolf Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 men er det sånn at de som onannerer mye har en fordel ovenfor første gang me sex, da de er vandt med at huden er dratt tilbake osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg